حراج هنر خاورمیانه در بونهامز

حراج هنر خاورمیانه در بونهامز

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

حراج آنلاین بونهامز از آثار ۵۳ هنرمند خاورمیانه به‌زودی برگزار خواهد شد. از میان تمامی آثارِ متعلق به هنرمندانِ خاورمیانه، نام ۱۷ هنرمند ایرانی  به چشم می‌خورد و در این میان آثار متعلق به هنرمندان برجسته‌ای چون اردشیر محصص، حسین زنده‌رودی و محمد احصایی دیده می‌شود. در کنار این نام‌های دیرپا هنرمندانِ نام‌آشنا چون ابراهیم الفت، نرگس هاشمی، فرهاد مشیری، ارسیا مقدم، شادی قدیریان، فریدون امیدی، گلناز فتحی، علی شیرازی، ملکه نائینی، معصومه عبیری‌نیا، قاسم محمدی، کامبیز صبری، لادن بروجردی و حامد صحیحی قرار دارند.
از میان تمامی آثار در حراج پیش‌رو، دو اثر از کشورهای ایران و مصر بیشترین قیمت تخمینی را به خود اختصاص داده‌اند؛ اثر نقاشی فرهاد مشیری با نام سه شمع با قیمت تخمینی ۳۳۰۰۰ تا ۴۶۰۰۰ دلار و دیگری نقاشی‌ای از راغب ایاد هنرمند مصری با قیمت تخمینی ۳۷۰۰۰ تا ۴۶۰۰۰ دلار.
۷۸ اثر در این حراج آنلاین برای فروش قیمت‌گذاری شدند و کمینه و بیشینه‌ی درآمد حاصل از فروش ۴۴۲,۹۶۴ و ۶۵۲,۹۱۳ دلار اعلام شده است. فروش در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ (19Aug2020) برگزار خواهد شد. تصویر و قیمت تمامی آثار را می‌توانید در سایت بونهامز مشاهده کنید. همچنین اطلاعات کامل آثار هنرمندان ایرانی در سایت گالری اینفو در دسترس است. برای مشاهده اینجا را کلیک کنید.

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد