آغاز به کار دوسالانه‌ی نقاشی تهران پس از ۹ سال

آغاز به کار دوسالانه‌ی نقاشی تهران پس از ۹ سال

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹

با اعلام واحد ارتباطات و رسانه‌ی اداره‌ی کل هنرهای تجسمی، نهمین دوسالانه‌ی نقاشی تهران پس از آخرین دوره‌ی آن در سال ۱۳۹۰، برگزار خواهد شد. هادی مظفری، مدیرکل هنرهای تجسمی، به پیشنهاد انجمن هنرمندان نقاش ایران طی احکامی غلامحسین نامی را به عنوان رئیس افتخاری دوسالانه‌ی نقاشی و احسان آقایی را به عنوان مشاور شورای سیاست‌گذاری انتخاب کرد. 

سایر اعضای شورای سیاست‌گذاری نهمین دوسالانه‌ی نقاشی تهران به شرح زیر می‌باشد:

فرح اصولی، امیر راد، هلنا شین دشتگل، جمال عرب‌زاده، محمدرضا فیروزه‌ای، مژگان قدوسی، معصومه مظفری، مینا نادری و علی ندائی. 

بدین ترتیب جلسات شورای سیاست‌گذاری جهت انتصاب دبیر هنری، تبیین ساختار و سیاست‌های دوسالانه و تدوین فراخوان آغاز خواهد شد. 

دوسالانه‌ی نقاشی تهران از تلاش‌های هنرمندان دهه‌ی چهل جهت حفظ حیات و بالندگی هنرهای تجسمی است. «مارکو گرگوریان» در سال ۱۳۳۷ آغازگر این سنت بود که تا دو دهه بعد از انقلاب ادامه یافت اما همواره روند برگزاری آن بسیار بی‌نظم و با مشکلات و توقف‌های طولانی همراه بوده است که تمامی آن‌ها این رویداد را تضعیف کردند. آغاز دوباره‌ی این رویداد امید دوباره‌ای به بهبود هنرهای تجسمی ایران خواهد بود.

 

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد