هشتمین دوسالانه ملی مجسمه‌سازی تهران

هشتمین دوسالانه ملی مجسمه‌سازی تهران

سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹

هشتمین دوره‌ی دوسالانه‌ی ملی مجسمه‌سازی تهران از ۲۱ آذر تا ۲۱ بهمن برگزار خواهد شد. این رویداد که سال گذشته به دنبال حوادث آبان ماه و همه‌گیری ویروس کرونا لغو شده بود با یکسال تاخیر از ۲۱ آذر به مدت دو ماه در پهنه‌ی رودکی برقرار خواهد بود. مکان نمایشگاه امسال شامل پیاده‌روی استاد شهریار، فضای بیرونی تالار وحدت، طبقات و نیم‌طبقه‌های تالار خواهد بود.

هشتمین دوسالانه‌ی ملی مجسمه‌سازی با اتکا بر اهداف و رویکردهای خود به ارائه‌ی پروژه‌های میان‌رشته‌ای و ارائه‌ی پروژه‌های کیوریتوریال و آرشیوی در حوزه‌های مرتبط با مجسمه‌سازی می‌پردازد. از مهر سال جاری پروژه‌ی پژوهشی مستندنگاری دوسالانه با معرفی هنرمندان در پلتفرم اینستاگرام آغاز شد و تا پایان برگزاری دوسالانه‌ با توجه به تجربه‌ی هنرمندان و ارائه‌ی چگونگی روند شکل‌گیری ایده و آثار ایشان ادامه خواهد داشت. 

همایش و مجموعه نشست‌های این دوره از دوسالانه‌ی مجسمه‌سازی تهران به‌سبب محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری حضوری، در قالب ضبط سخنرانی پژوهشگران و بدون حضور مخاطبان برنامه‌ریزی شده است که در طول برگزاری دوسالانه در فضای مجازی و پس از آن در کتاب پژوهشی دوسالانه منتشر خواهند شد. 

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد