فراخوان پنجمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران

فراخوان پنجمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران

پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹

فراخوان پنجمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران
سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران در چهار سال گذشته با برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده‌ی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد، نشست‌های تخصصی با محوریت عکاسی، پخش فیلم مستند عکاسان بزرگ، نشست‌های گفتگو با هنرمندان، پژوهشگران و عکاسان و همین‌طور گفتگو با استعدادهای نوظهور عکاسی ایران به فعالیت مستمر خود ادامه داد و به یکی از رویدادهای مهم دانشگاهی ایران در رشته‌ی عکاسی تبدیل شد. زمستان امسال پنجمین دوره‌ی این سالانه به علت شرایط ناشی از ویروس کرونا برای اولین بار به صورت مجازی برگزار خواهد شد. این دوره از سالانه فرصتی براى نمایش مجازی آثار دانشجویان عکاسی تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه تهران و همچنین بستری برای ارائه‌ی نشست‌های تخصصی به صورت آنلاین است.
فراخوان این دوره از سالانه‌ در سایت رسمی سالانه‌ی عکس دانشگاه تهران به نشانی www.utphotoex.ir منتشر شده است. از دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران که علاقه‌مند به شرکت در این رویداد هستند، دعوت می‌شود تا آثار خود را با توجه به توضیحات درج شده در این فراخوان، به دبیرخانه‌ی سالانه ارسال کنند.
مهلت ثبت‌نام: چهارشنبه ۱۰ دی تا پنج‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹
برگزاری سالانه: شنبه ۲ اسفند تا پنج‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد