فراخوان کتاب‌عکس شهری

فراخوان کتاب‌عکس شهری

یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹

فراخوان کتاب‌عکس شهری
.
عکس‌های خانگی ما، آنهایی که در آلبوم‌ها نگهداری می‌کنیم و همین‌طور آنهایی که در گالری تلفن‌های همراه و حافظه‌ی کامپیوترمان هستند، همه‌گی می‌توانند منبعی مهم و البته پنهان از هویت جمعی ما باشند. گالری آگ در راستای فعالیت‌هایش در دوران فاصله‌گذاری اجتماعی در نظر دارد کتاب‌هایی با محوریت شهرهای ایران منتشر کند که در آنها از تصاویر عموم مردم از شهرها استفاده می‌شود. در پایان، مجموعه کتاب‌عکس‌هایی منتشر خواهد شد که قسمتی از تاریخ تصویری یک شهر رادر خود جای داده است.
به همین منظور چنانچه مایل به همکاری در این پروژه هستید، اگر عکس‌هایی از موارد زیر دارید، با گوشی موبایل خود از آن عکسی تهیه کنید و برای ما ارسال کنید:
۱- عکس‌های آلبوم‌های شما از شهرهای مختلف. تفاوتی نمی‌کند چه شهری باشد، می‌تواند شهری که آنجا ساکن هستید یا شهری که به آن سفر کرده‌اید باشد.
۲- تصاویری از آثار گرافیک عمومی، اشیا، اسناد و هر چیزی دیگری که فکر می‌کنید در ارتباط با تجربه‌ی شما از شهر بوده است. برای مثال کارت پستال‌ها، منوی یک رستوران قدیمی، بلیت اتوبوس و سینما، اسکن کارنامه‌ی یک مدرسه‌ی نامدار، تابلوهای شهری و ...)
۳- عکس‌هایی که از تولیدات و محصولات یک شهر گرفتید.
۴- عکس‌های یادگاری‌تان با میدان‌ها، مجسمه‌ها، یادمان‌های شهری و یا هر چیز دیگری که فکر می‌کنید عنصری هویت‌بخش برای شهرتان بوده است.
۵- عکس‌هایتان از رویدادهای فرهنگی و ورزشی یک شهر. عکس‌های خود را از طریق واتساپ به شماره‌ی ۰۹۱۰۲۱۶۴۹۷ بفرستید.

چند نکته:
۱- توجه داشته باشید، لزوماً به دنبال عکس‌هایی با نگاه عکاسانه در آنها نیستیم و اتفاقا در نظر داریم عکس‌های معمول مردم از شهرها را ببینیم. اعتقاد داریم هر عکسی در جایگاه خود ارزشمند است.
۲- تاریخ و مکان عکس را حتما ذکر کنید. جدا از این، هرچه اطلاعات بیشتری درباره‌ی تصویر ارسالی برای ما بفرستید کمک می‌کنید تا نسبت به مکان یا موضوع بهتر شناخت پیدا کنیم و شانس انتخاب شدن آن را بیشتر می‌کنید. برای مثال: تهران - خیابان سی تیر - عکس یادگاری - سردر باغ ملی - ۵/۱۱/۱۳۳۴
۳- در صورت انتخاب عکس برای انتشار در کتاب، از شما می‌خواهیم تا فایل با کیفیت تصویر را در اختیارمان قرار دهید.
۴- گالری آگ تعهد می‌دهد عکس‌های ارسالی شما فقط به‌منظور همین پروژه مورداستفاده قرار خواهند گرفت و در پروژه‌ی دیگری منتشر نخواهند شد.
۵- نام هر کسی که تصویر ارسالی او چاپ شود در کتاب آورده خواهد شد و به پاسداشت این اشتراک‌گذاری یک جلد کتاب به او تقدیم خواهد شد.

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد