گزارش تصویری نمایشگاه لا در گالری  اُ

گزارش تصویری نمایشگاه لا در گالری اُ

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹

نمایش آثار آلیشیا مرصعی  با عنوان لا

در گالری  اُ 

۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۹

 

اشتیاق سرک کشیدن در مقابل ترس دیده شدن در فضای خصوصی انگیزه‌ی اصلی خلق آثار این نمایش است. چیزهایی که در پشت درب‌های بسته، کیسه‌های خرید یا حتی داخل پوسته‌ی تخم‌مرغ پنهان می‌شوند و سربسته باقی‌ می‌مانند، در مقابل هرآنچه فاش می‌شود و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و در نهایت اشتیاقی که در پنهان نگه داشتن چیزها وجود دارد، سر نخ اصلی بازی این نمایش است.

مرصعی در این نمایش با انتخاب پالت رنگی و اندازه‌های متنوع و قاب‌های گوناگون، بازی پازل‌گونه‌ای طراحی کرده تا اشتیاق دید زدن را برای مخاطب شبیه‌سازی کند و دقیقا همان کاری را انجام دهد که خود هنرمند در گرفتن تصاویر این آثار انجام داده است. در واقع، مخاطب خودآگاه وارد این بازی می‌شود و در تعامل با آثار ایفای نقش می‌کند:‌یا دزدکی نگاه می‌کند یا دزدکی دیده می‌شود. آنچه به کمک این بازی می‌آید و در نهایت آن را تکمیل می‌کند چیدمان و قرار گیری این آثار در کنار یکدیگر است که با تاکید بر آنچه هنرمند در ذهن داشته و به تصویر کشیده، داستانی را بازگو می‌کند که هر یک از آثار به‌طور مستقل بازگو می‌کنند.

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد