برگزاری پنجمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران

برگزاری پنجمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹

سال گذشته مشکلات ناشی از آلودگی هوا سر راه بود، امسال همه‌گیری ویروس کرونا. اما با وجود همه‌ی مشکلات، امسال هم سالانه‌ی عکس دانشگاه تهران با تلاش بسیارِ انجمن علمی و دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران و همراهی اساتید این رشته برگزار می‌شود.
مشکلات ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا و مجازی شدن امر آموزش باعث شد تا امکان برگزاری فیزیکی و حضوری سالانه در این دوره ممکن نباشد، به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا این دوره از سالانه برای اولین بار به‌صورت مجازی و در بستر سایت رسمی سالانه برگزار شود. در حالی که رویدادهای دانشگاهی و فرهنگی به‌خاطر شرایط ناشی از ویروس کرونا یکی پس از دیگری در حال تعطیلی یا موکول شدن به سال آینده هستند، برگزاری مجازی سالانه‌ی پنجم در بستر سایت رسمی، اتفاق بسیار مبارکی است و می‌تواند پیوند بین جامعه‌ی عکاسی دانشگاهی و غیردانشگاهی را محکم‌تر از همیشه کند.
اسامی برگزیدگان داوری پنجمین سالانه‌ی عکس دانشجویان دانشگاه تهران که آثارشان در سایت سالانه منتشر خواهد شد به قرار زیر است:
در بخش مجموعه عکس (به ترتیب الفبا): امیر ابراهیمی، امیربهادر بیات، فرزانه استکی، پیام اکرمی‌پور، سجاد آورند، ریحانه جمشیدی، صبا جواهریان، ثنا حسینی، فاطمه حسینی، پیمان خانی، امیرمحمد رستگار، سایه سالمی، امیرهادی شیرزادی، مشکات طالبی، سوگل غزنوی، اعظم فلاحی، مونا قاسملو، رضا قاسمی، کیمیا قنبری، مهسا الهی و دلارام وفایی‌نژاد، در بخش ویدئوآرت: صبا نیازمند و در بخش کتاب عکس: امیربهادر بیات و امیرهادی شیرزادی.
هیئت داوران این دوره از سالانه (به ترتیب الفبا) شهریار توکلی، بهرنگ صمدزادگان، فرهاد فخریان، مهرداد نجم‌آبادی و غزاله هدایت بودند.
افتتاحیه‌ی این سالانه روز شنبه ۲ اسفند ۹۹، ساعت ۱۷ تا ۱۹به صورت مجازی برگزار شد.

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد