مایکرو مکرو

مایکرو مکرو

پنجشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۰

گالری ویستا با همکاری گالری Fornaresio و انستیتوی فرانسوی SAFPEM، نمایشگاهی از منتخب آثار هنرمندان ایرانی را در شهر تورینِ ایتالیا برگزار می‌نمایند. گالری ایتالیایی Fornaresio در سال ۱۹۸۰ در شهر تورین کشور ایتالیا تاسیس شد و تا کنون در زمینه معرفی آثار تجسمی مدرن و معاصر بصورت مداوم فعالیت داشته است. این گالری از سال ۱۹۸۷ در رخداد‌های معتبر بین‌المللی حضور داشته که از آن جمله شرکت در نمایشگاه سالانه Bologna (ایتالیا)، نمایشگاه هنر معاصر باری (ایتالیا)، نمایشگاه سالانه FIAC پاریس (فرانسه)، Arte Verona (ایتالیا)، کونستمارکت دوسلدورف (آلمان)، نمایشگاه هنر فرانکفورت (آلمان) و نمایشگاه Art Multiple Kunstmesse دوسلدورف (آلمان) می‌باشند.

* نمایشگاه "مایکرو_مَکرو" در سال ۲۰۲۱ به معرفی منتخبی از آثار تجسمی هنرمندان معاصر ایرانی در کشور ایتالیا خواهد پرداخت.

شــرایط و نحــوه شــرکت در نمــایشگاه:

۱- این نمایشگاه ویژه آثار نقاشی/طراحی بر روی کاغذ یا مقوا و با ابعاد حداکثر ۴۰ سانتی‌متر طول و حداقل ۱۷ سانتی‌متر عرض می‌باشد (گرماژ و ضخامت آثار آزاد است).

* آثار پذیرفته‌شده می‌بایست فاقد قاب، شیشه، فریم یا هرگونه پاسپارتو باشند.

۲- برای ثبت‌نام، شرکت‌کنندگان می‌بایست تصویر آثار (حداکثر سه اثر نهایی) را به همراه نام کامل و شماره تماس خود از طریق ایمیل درج‌شده به دبیرخانه پروژه ارسال نمایند: micromacro.vistaevents@gmail.com

* همچنین جهت تکمیل فرآیند ثبت‌نام، بلافاصله پس از دریافت ایمیل هنرمند، فرم ثبت‌نام در قالب فایل وُرد، از طرف گالری ویستا برای ایشان ارسال خواهد شد. * ارسال مجدد فرم تکمیل‌شده ثبت‌نام حداکثر تا ۴۸ ساعت به ایمیل درج‌شده الزامی است.

۳- تصاویر ارسالی می‌بایست با فرمت JPEG یا PDF و با کیفیت ۳۰۰ دی‌پی‌آی، حداکثر حجم هر تصویر ۲ مگابایت و دست اول بوده و به هیچ عنوان پرینت یا برداشت مستقیم و کپی از اثر دیگری نباشند.

* مسئولیت اصالت آثار بر عهده هنرمند خواهد بود و در صورت هرگونه تخلف از موارد درج شده، گروه برگزاری هیچ مسئولیتی در این زمینه برعهده نخواهد داشت.

۴- مهلت ثبت‌نام حداکثر تا تاریخ ۱۵ اپریل ۲۰۲۱ (برابر با ۲۶ فروردین ۱۴۰۰) خواهد بود.

۵- داوری آثار در تاریخ ۱۸ تا ۲۲ اپریل ۲۰۲۱ (برابر با ۲۹ فروردین تا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰) در قالب ترکیبی و توسط گروهی از داوران ایرانی و خارجی انجام خواهد شد. به یقین مختصات مورد نظر هر دو گالری ایران و ایتالیا در انتخاب نهایی اعمال خواهد شد.

* نتیجه آثار منتخب در بازه زمانی ۲۲ تا ۲۵ اپریل (برابر با ۲ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) از طریق وبسایت رسمی و اینستاگرام گالری ویستا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۶- هنرمندان منتخب می‌بایست آثار خود را جهت نمایش در نمایشگاه "مایکرو_مَکرو"، حداکثر تا تاریخ ۲۶ لغایت ۲۸ اپریل ۲۰۲۱ (برابر با ۶ تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) به آدرس پستی گالری ویستا واقع در تهران، خیابان مطهری (تخت طاووس)، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ ارسال نمایند.

* هرگونه هماهنگی لازم برای تحویل آثار نیز از طـریق دفتر گالری ویسـتا در تهران امکان‌پذیر می‌باشد.

* گالری ویستا هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آثار رسیده به دبیرخانه در بازه پس از تاریخ مذکور را نخواهد داشت.

۷- مبلغ ثبت‌نام هر هنرمند (برای ارسال حداکثر سه اثر) معادل ۳۰۰ هزار تومان است. این مبلغ در ازای هزینه داوری، ارسال آثار، چاپ کاتالوگ نمایشگاه (به زبان انگلیسی) و بیمه ارسال فیزیکی آثار به کشــور ایتالیا دریافت می‌گردد. در صــورت عدم انتخاب آثار، مبلغ اولیه ثبت نام مستردد نمی‌گردد.

* خواهشمند است برای پرداخت مبلغ ثبت‌نام، از طریق whatsapp (با شماره 09124983352) و یا تلفن‌های 88513933 - 88513934 با دفتر گالری ویستا در تهران هماهنگ نمایید.

* ارسال تصویر رسید پرداختی مبلغ ورودی نمایشگاه به‌همراه فرم ثبت‌نام از طریق ایمیل الزامی است.

* هنرمندان ایرانی خارج از کشور نیز جهت پرداخت مبلغ ورودی نمایشـگاه و تکمیل پروســه ثبت‌‌نام خود، می‌‌توانند از طریق کانال واتساپ گالری ویستا با دبیرخانه پروژه هماهنگی‌های لازم را بعمل آورند.

۸- این نمایشگاه در محل گالری Fornaresio در مرکز شهر تورین و در تاریخ ۲۰ مِی تا ۲ ماه جون ۲۰۲۱ (برابر با ۳۰ اردیبهشت تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد و شامل کاتالوگ، تبلیغات رسانه‌ای و درج آگهی در نشریات معتبر ایتالیا خواهد بود.

۹- در صورت فروش آثار در ایتالیا، شصت درصـد قیمت توافق‌شـده در ایران به هنرمند تعلــق می‌گیرد. قیمت تعیین‌شده برای هر اثر حداکثر سه میلیون تومان می‌باشد. همچنین پیشنهاد قیمت نهایی آثار بطور مستقیم با هنرمندان منتخب در قالب قراردادی مکتوب توافق خواهد شد.

۱۰- به یک نفر برگزیده ویژه از جانب پروژه، دعوت‌نامه رزیدنسی به مدت دو هفته در Studio Fornaresio در تابستان ۲۰۲۱ در شهر تورین اهدا خواهد شد. هزینه اسکان چهارده روزه هنرمند بر عهده پروژه می‌باشد؛ کلیه هزینه‌های جانبی، مانند خورد و خوراک، هزینه اخذ ویزا، تهیه مدارک مورد نیاز سفارت ایتالیا و بلیط هواپیما با خودِ هنرمند خواهد بود.

* با توجه به اعتبار و سابقه چهل سال فعالیت حرفه‌ای هنری، استودیو Fornaresio هیچ مسئولیتی در قبال عدم دریافت ویزای هنرمند منتخب بنا بر دلایل داخلی کشورش نخواهد پذیرفت.

۱۱- اطلاعات مرتبط با روند برپایی نمایشگاه، اسامی پذیرفته‌شدگان و هرگونه مشخصات مورد نیاز از طریق وبسایت گالری ویستا در دسترس هنرمندان خواهد بود.

۱۲- در پایان پروسه نمایشگاه، آثار باقیمانده حداکثر تا تاریخ یک ماه پس از تاریخ پایان نمایش به دفتر گالری ویستا در تهران منتقل خواهند شد و تاریخ دریافت آثار نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

* آدرس وبسایت و صفحه اینستاگرام گالری ویستا

 www.vistaart.gallery

vistaartgallery@

شماره‌های تماس:

88513933 - 88513934

09124983352

* این شماره جهت واتساپ نیز قابل استفاده می‌باشد.

 

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد