گزارش تصویری نمایشگاه گذر از دل رشته‌کوه البرز در سه دقیقه و بیست ثانیه در گالری چپتر ان وای

گزارش تصویری نمایشگاه گذر از دل رشته‌کوه البرز در سه دقیقه و بیست ثانیه در گالری چپتر ان وای

پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

نمایش آثار عسل پیروی با عنوان   گذر از دل رشته‌کوه البرز در سه دقیقه و بیست ثانیه

در گالری چپتر ان.وای

۱۵ اردیبهشت تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

اولین نمایشگاه آثار عسل پیروی در گالری Chapter NY و اولین نمایشگاه انفرادی ایشان در ایالات‌متحده با عنوان «گذر از دل رشته‌کوه البرز در سه دقیقه و بیست ثانیه» را در حال برگزاری است. این نمایشگاه سری جدیدی از نقاشی بر پارچه‌ی بوم (unstretched painting) است و وجوهی از طبیعت و معماری برآمده از حافظه‌ی هنرمند را درهم می‌آمیزد.
پیروی در تهران زندگی و تحصیل کرده است و نام نمایشگاه به رفت‌وآمد وی با قطار از تهران به شمال ایران برای ملاقات با خانواده‌اش اشاره دارد. نقاشی‌های این نمایشگاه مناظر خیالی و عناصر معماری را با الهام از منظره‌های تار و چندپاره‌ای که از پنجره قطار در حرکت سریع مشاهده می‌شود، به تصویر کشیده‌اند. این مجموعه آثار طی سال گذشته و همزمان با وجود موانع و محدودیت‌های سفر که مانع دیدار هنرمند با خانواده‌اش می‌شد، خلق شدند و بر مسیرهای عبور و مرور و فضاهایی تأکید دارد که ما را به عزیزانمان می‌رساند و احساسی نوستالژیک و دلتنگی برای بازگشت به خانه را یادآور می‌شود.

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد