دومین سالانه هنرهای تجسمی

دومین سالانه هنرهای تجسمی

دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰
دومین سالانه هنرهای تجسمی ساتین در خرداد ماه ۱۴۰۰ و با انتشار فراخوان رسما آغاز به کار کرد. سالانه دوم با شعار «نگرش نو، بیان تازه» قصد دارد تا تمرکز خود را بر روی آثاری قرار دهد که رویکرد بدیع و خلاقانه در مواجهه با رسانه و موضوع اتخاذ کرده‌اند. دومین سالانه هنرهای تجسمی نیز به مانند سالانه نخست، در پنج رشته عکاسی، مجسمه‌سازی، چاپ دستی، نقاشی و رسانه‌های جدید (شامل سه رسانه‌ی ویدئوآرت، پرفورمنس‌آرت و چیدمان و هم‌چنین آثار چندرسانه‌ای) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند طبق ضوابط و شرایط جشنواره، آثار خود را ارسال نمایند. 
آن‌طور که در فراخوان نیز آمده است، هدف از سالانه دوم، تقویت مواجهه اصولی با تحولات معاصر در دنیای هنر، زمینه‌سازی برای تعامل بیشتر میان هنرمندان غرب آسیا و ایجاد انگیزه در میان هنرمندان به ویژه هنرمندان جوان در شرایط بحران ناشی از بیماری کرونا می‌باشد.  
در سالانه دوم نیز داوری آثار دو مرحله‌ای بوده و توسط یک تیم داوری سه نفره صورت می‌گیرد. در مرحله نخست، داوری بر اساس تصاویر آثار صورت خواهد گرفت. در مرحله دوم و به‌منظور تعیین آثار راه‌یافته به سالانه و هم‌چنین تعیین نفرات برگزیده، داوری بر اساس اصل آثار صورت خواهد گرفت. 
دومین سالانه هنرهای تجسمی ساتین به‌صورت غیررقابتی برگزار می‌شود و هیئت داوران در هر بخش دو نفر را به‌عنوان دریافت‌کننده بورس حمایتی ساتین به مبلغ هفتاد میلیون ریاال معرفی می‌کنند.  
دبیری دومین سالانه هنرهای تجسمی ساتین را دکتر هادی آذری ازغندی برعهده دارد. محدثه وحیدی، در مقام مدیر موسسه ساتین و مدیر جشنواره، و نیره خادمی در مقام روابط عمومی، دیگر ارکان جشنواره را تشکیل می‌دهند. 
علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از شرایط ارسال آثار و ثبت‌نام به سایت سالانه به آدرس www.sateenart.com  مراجعه کنند.
در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد