حاشیه‌ی طراحی دیوید هاکنی برای کمپین گردشگری داخلی لندن

حاشیه‌ی طراحی دیوید هاکنی برای کمپین گردشگری داخلی لندن

دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰

طراحی مجدد لوگوی ایستگاه زیرزمینی Piccadilly Circus در لندن توسط دیوید هاکنی را بسیاری کودکانه و زشت خواندند. درحالیکه شهردار لندن این طراحی را درخشان خواند، کاربران شبکه‌های مجازی به تمسخر این طراحی پرداخته‌اند. یکی از کاربران انتظار دیوید هاکنی برای حمایت از او را بی‌شرمانه خواند و عده‌ای بی‌توجهی به هنرمندان خلاق و اتلاف پول را بسیار ناراحت‌کننده‌ دیدند. این طراحی بخشی کمپین گردشگری داخلی با هزینه‌ی ۷ میلیون پوند است. 

منبع خبر artnet

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد