بیستمین سالگرد قربانیان مرکز تجارت جهانی در موزه ۱۱ سپتامبر

بیستمین سالگرد قربانیان مرکز تجارت جهانی در موزه ۱۱ سپتامبر

یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰

بیستمین سالگرد گرامیداشت قربانیان ۱۱ سپتامبر در شنکسویل، پنسیلوانیا برگزار می‌شود. همچنین در مرکز کندی در واشنگتن، ارکستر سمفونیک ملی با هدف یادبود قربانیان این حادثه و نیز قربانیان کرونا اجرا خواهد داشت. 
سال گذشته به‌دلیل شیوع کرونا، موزه برنامه‌ی بزرگداشت سالانه‌ی خود را لغو کرد و این تصمیم با اعتراضاتی همراه بود. به گفته‌ی مدیران موزه، این مجموعه  تا حد زیادی به فروش بلیط وابسته است. در سال گذشته تعطیلی موقت و ظرفیت پذیرش محدود، موزه را با کسری ۱۸ میلیون دلاری مواجه کرد و متعاقب آن این مجموعه مجبور به تعدیل ۶۰ درصد از کارکنانش شد. 
بازگشایی موزه در سپتامبر گذشته امیدی برای تسکین بازماندگان بود. اما تنها  ۲۵ درصد از ظرفیت بازدیدکنندگان موزه تکمیل شد و در هفته‌ای که گذشت روندی افزایشی را طی کرد و میزبان چهار هزار نفر بود. این در حالی است که در سال ۲۰۱۹ به طور متوسط ۸۵۰۰ بازدید کننده داشت. مسئولان موزه اظهار امیدواری کردند که پس از پیش‌بینی کسری ۳۶ میلیون دلاری برای ژانویه ی ۲۰۲۱ از طریق جذب سرمایه بتوانند تأثیرات یازده سپتامبر مانند: ظهور ملی‌گرایی در آمریکا، اوج‌گیری اسلام‌هراسی و فوت یا بیماری نیروهای امدادی را به روش‌های مختلف مستندسازی کند.

منبع خبر The New York Times

 

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد