علیزاده هنرمندی خودآموز است که اولین بار با ساخت فیلم تجربی وارد این عرصه شد. این پیگیریهای اولیه در نهایت به تحقیقات هنری بزرگتر و شناخت گستردهتری برای کار او در دنیای هنر شکوفا شد. علیزاده علاوه بر کارگردانی در برخی از مستندهای پیشرفته، از نمایش آثارش در نمایشگاه هایی از جمله «خوشنویسی آینه ای» در گالری بیست و ششم هنرهای معاصر تهران ۱۳۹۴بهره برده است. «پینگ پنگ» در گالری هنرهای معاصر شیرین تهران ۱۳۹۵; و "عرض چهل طول پنجاه و پنج" در گالری هنری اکنون اصفهان۱۳۹۷.
علیزاده از عنصر مو برای یادآوری ارتباط جهانی آن با بشریت استفاده می کند، اما آرایه الکتریکی رنگ هایی که مشاهده می شود بلافاصله بیننده را از مصنوعی بودن این سازه ها آگاه می کند. طرح این تنش ها – و همچنین بازی با ماهیت بافتی سطح ترکیبی – آثار علیزاده را مقاومت ناپذیر می کند.