در مجموعه ی «سایه» انسان با صورت مشخص و متمایزاش بخش مهمی از کارها را تشکیل میدهد اما این صورت که خود نمود هویت قابل شناخت اوست به محل برخورد و رفت وبرگشتهای مداوم عناصر مشترک و بینابینی او و حیوان بدل شده است و با شتکهای رنگی اکسپرسیو مخدوش میشود. انسانهای این نقاشیها نه با الگویی رئالیستی و مبتنی بر شباهتپردازی که با رویکردی نمادین نمایندهی «انسان»اند. . قرمزِ صورتِ اسبها به لب، بینی، و نصف صورت انسان لغزیده و صورتیکرم بقیه ی بخشهای بدن اسب و انسان نیز مشترک است. رنگها با تکنیکهای خیس و آبرنگی به نقش اتفاق و علاقه ی نقاش به پیشامد در کارها دلالت و همسانی روح حاکم بر نقاشیها را موکد میکنند. رنگ از اسارت نقاش بیرون آمده تا خود به بخشی از فرمهای نامشخص و انتزاعی اطراف کارها بخزد و با رویکردی مشترک شاخ گوزن یا موی انسانی را بسازد که از سر به هم وصل شده اند و مشخص نیست کدامیک مهمترین رکن سیاره ی گردی را ساخته که اینک در اسارت انسان است.
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد
اثر به آرشیو شما اضافه شد
هنرمند از آرشیو شما حذف شد
هنرمند به آرشیو شما اضافه شد
گالری از آرشیو شما حذف شد
گالری به آرشیو شما اضافه شد
نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد
نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد