;

۱۹+۱- آنگونه که هستیم

نمایشگاه انفرادی

جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ تا دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹

هنرمندان نمایشگاه

بیانیه

۱۹+۱ آنگونه که هستیم

در شرایط کمبود و هجوم وقایع و درگیری با همه پدیده های داخلی و خارجی؛ تحریم،گرانی، رکود اقتصادی، مشکلات محیط زیستی و سرانجام کووید ۱۹، این مجموعه به نقطه اجرا رسید. در جا به جای آن تناقض های زندگی امروز ما دیده میشود.نهایتا مجموعه فعلی، در یک قایم باشک بازی ایده های اولیه و درگیری با ساخت و اجرا،و علیرغم همه مشکلات، به سرانجام رسید. 

هنوز هم نخ هایی نامریی وضعیت تعلیق را حفط کرده اند و بیشتر از قبل دلهره ی لحظه ی پیش از وقوع حادثه را در پیش چشم میگذارند.گویی در لحظه پایان هستیم. همان لحظه که تمام وقایع زندگی از ابتدا تا به انتها از پیش چشمانمان می گذرد. سکوت و انجماد.تو گویی همه با هم منتظر سقوط شهاب سنگی هستیم و یا آب شدن کامل یخچالها تا بالاخره تمام نخ ها و ریسمان ها گسسته شوند و از حالت تعلیق در بیاییم و به لحظه وقوع حادثه برسیم. حالا مجموعه ۱۹+۱ درست در نقطه آغاز و پایانش، تولد و مرگش ایستاده.

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
فاطمه بهمن سیاهمرد
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد