;

پیکره های ابدی

نمایشگاه انفرادی

جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ تا سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳

هنرمندان نمایشگاه

بیانیه

معماری تندیس گرا سبکی از طراحی معماری ست که معمار بنا را شبیه به تندیسی غول پیکر طراحی میکند و در بستر شهر جای میدهد؛ این نوع طراحی اگرچه امروزه به ندرت مورد توجه معماران ست اما در گذشته اغلب بناهای مهم مانند مساجد، کلیساها، معابد کاخها و ... به این شکل طراحی و ساخته شده اند تا متمایز از بافت شهری باشند. تندیس گرایی کیفیتی اسطوره ای - افسانه ای در طول زمان به این بناها داده است به طوری که گذر سالها چهره ی شهرها و آدم هایش را عوض کرده؛ اما این پیکره های ابدی آرام و استوار نظاره گر تغییرات بوده اند. با نگاه دقیق تر به این بناهای تندیس گونه میتوان شبحی از پیکره های انسانی یا موجوداتی جاندار و یا حتی ماشینهایی برای تولید رنگ صدا و ... را میان آنها جست.

در این مجموعه با الهام از این نوع بناها سعی کرده ام آثاری خلق کنم که هم کیفیت اسطوره ای آنها را تداعی کنند و هم نگاهی به روابط انسانی و وقایع اجتماعی معاصر داشته باشند.

 

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اشکان بهجو
اشکان بهجو
اشکان بهجو
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد