;

ژست

نمایشگاه انفرادی

جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ تا دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳

هنرمندان نمایشگاه

بیانیه

عکس‌ها لحظه‌های یخ زده زیسته انسان‌ها هستند. لحظه‌هایی که همزمان بر جریده زمان ثبت و ماندگار می‌شوند و هم به تعبیری محکومند به فنا و زوال. پس در هر عکس دو گواه است: یکی گواه اینکه این لحظه در دمی وجود داشته و دیگر آنکه می‌گوید این لحظه قطعاً دیگر وجود ندارد… جدالی میان دیرش ابدی و دیرش صفر.
 اینجاست که در پس پیکره‌های پنجاه و شصت و هفتاد ساله‌ای که محتملا دیگر نشانی از آنها نتوان یافت. آسمان و زمین و ابر و فضایی که میزبان این لحظه‌ها بودند، می‌گویند:

من همچنان هستم… پایدار می‌مانم تا امتداد این لحظه را گواهی دهم. من، ماندگارم. هر قدر که متن تصویر از میان رفتنی‌ست فضا باقی‌ست. می‌ماند و گواهی می‌دهد.

 پروژه حاضر بر اثر فضا بر متن و بازسازی آن در گذار زمان تمرکز یافته است. عکس‌ها بخش‌هایی از تجربه زیسته افراد و خانواده‌هاست و همین کارکرد یادمانی پیکره‌هاست. علت وجودی عکس‌ها را تعریف می‌کند. اینک اما پس از نیم قرن، این امتداد و دیرش حاشیه است که بر اثر غلبه یافته و بانگ بلند خود را به گوش می‌رساند بانگ ماندگاری… دیرش آسمان و ابر و حاشیه… دیرش فضا 
فواد نجم الدین

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
۱۴۰۱ | مرجان عسگری
۱۴۰۲ | مرجان عسگری
۱۴۰۲ | مرجان عسگری
۱۴۰۱ | مرجان عسگری
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد