;

بهار، تابستان، پاییز، زمستان و دوباره بهار

نمایشگاه انفرادی

جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ تا سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

هنرمندان نمایشگاه

بیانیه

آثار این مجموعه در یک طبقه‌بندی کلی، نماهایی از انسان‌ها، طبیعت بی‌جان و مناظر (هم طبیعی و هم شهری) را در بر می‌گیرند. کنتراست رنگی و استفاده از رنگ‌های درخشان، توجه بیننده را به فضاسازی و شیوه‌‌ی بیان این نقاشی‌ها جلب می‌کند. انسان‌ها اغلب در زیست روزمره‌شان تصویر شده‌اند. طبیعت بی‌جان گاهی یادآور تعریف کلاسیک طبیعت بی‌جان با چیدمانی از‌‌پیش‌تعیین‌شده است و جایی عناصر کاملا اتفاقی کنار هم قرار گرفتند. مناظر نیز گاهی محیطی کاملا شهری را نشان می‌دهند؛ در جایی صرفا مناظر طبیعی و در بعضی از آثار منظره‌های طبیعی در کنار سازه‌های انسانی تصویر شده‌اند. 
این مجموعه، تجربیات پنج سال اخیر هنرمند است که لحظاتی از زندگی شخصی خود را موضوع آثارش قرار داده و تلاش کرده با بهره‌گیری از رنگ روغن و تکنیک‌های مورد نظرش به اتمسفر رنگی دلخواه نزدیک شود. آنچه او تلاش دارد با بیننده‌ به اشتراک بگذارد، خلق دوباره‌ی تجربه‌ی زیسته‌، آمیخته با ادراکش از هستی و مهارت او در بیان آن‌ها است.

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
۱۴۰۳ | رسول اکبرلو
۱۴۰۲ | رسول اکبرلو
۱۴۰۱ | رسول اکبرلو
۲۰۲۱ | رسول اکبرلو
۲۰۲۳ | رسول اکبرلو
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد