;
«در تعریفی خالصِ از این شیوه میتوان آن را تلفیقی از شیوه «خطنگاری» و «رنگ نویسی» دانست. این شیوه بهعنوان یک هنر اصیل ایرانی با حفظ اصالت خط، به خاطر بهکارگیری رنگهای دلربا، نمایش متفاوتی از هنر خط ایرانی به عموم مردم دره رسن، ملیت یا جنسیت ارائه میکند. پس از آغازین نمایشگاه انفرادیام در گنجینه رضا عباسی تهران که یکی از مطرحترین موزههای هنری و باستانی جهان است ودرپی نمایشگاههای بعدی و بازخورد بسیار عالی از سوی استادان و همه اقشار مردم، انگیزه بسیار بالائی برای ادامه کار پیدا کردم و این انگیزه پس از برگزاری هر نمایشگاه با انرژیهای مثبت بینندگان در وجودم صدچندان میشود وامیدوارم روزی شیوه ایرانی «نگارینه خط» پس از نمایش در موزههای کشور به گنجینههای هنری مطرح در سرتاسر دنیا راه یافته و به معرض نمایش همه درآید.»