نمایش «در برزخ» المیرا ایروانی‌زاد در گالری گئورگ نوتلفر برلین

نمایش «در برزخ» المیرا ایروانی‌زاد در گالری گئورگ نوتلفر برلین

چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳

گالری گئورگ نوتلفر برلین تا ۱۹ آبان میزبان نمایش «در برزخ» المیرا ایروانی‌زاد خواهد بود. در این نمایش که از ۲۱ شهریور آغاز شده است، آثار مختلفی مانند نقاشی، مجسمه و کلاژ از این هنرمند به نمایش گذاشته شده‌اند. ایروانی‌زاد در آثارش از مدیوم‌هایی مانند رنگ روغن روی بوم، سرامیک، فلز، چوب و برش‌های کاغذ استفاده و همچنین با ضایعات آثار قبلی خود، قطعات جدیدی خلق می‌کند تا در نهایت آثار او شامل ترکیب‌های مختلفی از مواد باشند که به شکلی بازیگوشانه در کنار هم قرار داده شده‌اند. 

آثار ایروانی‌زاد اغلب منعکس کننده پیشینه فرهنگی‌اش از ایران و شهرهایی مانند تهران، لندن و برلین هستند که در آنها زندگی کرده و تغییرات سبک در هنر او، نماد پیوندهایی میان گذشته و حال و فرهنگ‌های مختلف است. متریال غیرقابل‌تشخیص و متحرک بودن این آثار، بیننده را به لمس کردنشان تشویق می‌کنند و تعاملی عمیق را بین این دو شکل می‌دهند. این نمایش همچنین بخشی از هفته‌ی هنر برلین ۲۰۲۴ بود که از ۲۱ تا ۲۵ شهریور در این شهر برگزار شد.


در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد