گزارش تصویری نمایشگاه «آن‌ها که کمتر می‌شناسیم»

گزارش تصویری نمایشگاه «آن‌ها که کمتر می‌شناسیم»

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳

عنوان: آن‌ها که کمتر می‌شناسیم
گالری: ثالث
نمایشگاه انفرادی 
هنرمند: ساناز ارجمند
تاریخ برگزاری: ۲۷ مهر تا ۸ آذر

استیتمنت نمایش:
سفر یکی از آن لحظات ناب زندگی است که روح را از روزمرگی می‌رهاند و به دنیای تازه ای می‌برد. زیبایی سفر در همین دگرگونی هاست؛ جایی که بی آنکه کتابی بخوانی با فرهنگ‌ها و هنرهای مردمان آشنا می‌شوی هر چه درک تو از هستی عمیق تر باشد این سفر تحولی بزرگتر در تو ایجاد می‌کند هر گام تو را به دل انرژی مکان‌ها می برد هوای آنجا را نفس می‌کشی و حضوری را حس می‌کنی که فراتر از دیدن است هوای هر نقطه لطافت خاطرات و قصه‌های نهفته در آن را به جانت می‌بخشد و آنچه که از دیروز تا امروز در این زمین نقش بسته در  دلت زنده می‌شود. 


مجموعه عکس نقاشی آن‌ها که کمتر می‌شناسیم سفری است به قلب روستاهای ایران جایی که زنان و کودکان با وجود نقش‌های برجسته شان کمتر دیده و شنیده می‌شوند زنانی که با دستانی پُر از خاطره و چشمانی سرشار از قصه روزها را در میان هیاهوی خاموش طبیعت می‌گذرانند و کودکانی که در سایه آن‌ها بزرگ می‌شوند.

در  این مجموعه تلاش کرده‌ام داستان‌های ناگفته‌ای را روایت کنم که در زندگی این مردمان جریان دارد؛ داستان‌هایی که شاید در هیاهوی زندگی مدرن شهری گم شده‌اند اما در خالص‌ترین شکل خود همچنان زنده و پر توانند. این مجموعه شما را به جایی می‌برد که زندگی در خالص‌ترین و بی‌پیرایه ترین شکل خود جاری است. هر لحظه زندگی روزمره در آن پر از شگفتی‌های پنهان است؛ شگفتی‌هایی که نه در ناپایداری بلکه در تاب آوری و پایداری این زنان و کودکان نهفته است. هر تصویر ادای احترامی است به این روحیه پایدار و زندگی جاری در دل ساده ترین لحظات.

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد