احسان صفری

Ehsan Safari

احسان صفری

متولد ۱۳۶۶، قم، ایران

تحصیلات

دریافت مدرک دیپلم صنایع شیمیایی، قم، 1384

بیوگرافی

بهترین تجربه ها را در طول مدتی که به ساخت آثار برنزی مشغول بودم کسب کردم . اثر گذارترین شخص در نوع نگاهم به ایده دکتر علیرضا سمیع آذر به واسطه ی آشنا کردم من با هنر مفهومی و استاد پرویز تناولی ، استاد بهمن محصص و آلبرتو جاکومتی به واسطه برخورد آنها با مقوله ی مجسمه بوده است . همچنین استاد امیر علی ثانوی با سخت گیری هایی که در کار با متریال های مختلف و استفاده همه جانبه از امکانات مواد داشتند، باعث پیشرفت من در فضای متریال شده اند .
آثاری که تا در اولین نمایشگاه انفرادی من به نمایش در آمدند تماما از جنس پاپیه ماشه ( خمیر شانه تخم مرغ) بوده . به واسطه ی نوع بافتی که میتوان از این خمیر گرفت، امکان بسیار خوبی برای بیان مفاهیم مورد نظرم فراهم آمد. تناسب فرم و محتوا مهمترین دلیل انتخاب این ماده برای ساخت این مجوعه بوده. البته که امکان اینکه یک مجسمه از صفر تا صد در کارگاه خودم انجام میشود و نیازی به جابه جا کردن اثر مثل مجسمه های برنزی که برای ریخته گری باید از کارگاه خارج شوند را ندارد دلیل دیگرم برای انتخاب این ماده بوده .
مهمترین دغدغه من در ساخت این آثار حول محور مسائل اجتماعی ( نابرابری ، ظلم و تبعیض، ظاهر سازی ، عوام فریبی و مسائل زنان) در جامعه ی جهانی بوده .

حراجی‌های شرکت‌کرده احسان صفری

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading

آرت‌فرهای شرکت‌کرده احسان صفری

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading
نمایش بیشتر

آثار احسان صفری

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد