مولی پالمر

Molly Palmer

ویرایش اطلاعات

مولی پالمر

بیوگرافی

 

مولی پالمر در سال 2016 از مدارس آکادمی سلطنتی فارغالتحصیل شد، جایی که به او مدال طلا اعطا شد. او اکنون در رایکسآکادمی در آمستردام اقامت دارد.

مولی در داخل و بین رسانههای فیلمسازی، چیدمان، مجسمهسازی و رقص فعالیت میکند. او با استفاده از وسایل دستساز، صحنه و لباس، شخصیتهای اصلی را به دنیای فیلمهای چندلایه که در آن موسیقی، ژست و دیالوگ روایات گردشی را تشکیل میدهند میبرد تا به کشف غرابت پنهان شده در چیزهای معمولی بپردازد. کارهای او اپیزودی و تجمعی است و باعث تشویق غشای متخلخل بین گذشته، حال و آینده میشود.

او با ایجاد فضاهایی که بصورت مشهود دستساز هستند، یک فرهنگ ترکیبی ایجاد میکند که از دنیای مجازی مطلقی که روزانه در آن غرق شده¬ایم فاصله گرفته است، ناکجاآبادی بیانتها با ریتم و منطق خاص خود، جایی که واقعیت و داستان بیثبات و درهمتنیده میشوند.

چیدمانهای وی پتانسیل مجموعههای مجسمهسازی و صدای فراگیر را برای ایجاد یک برخورد فیزیکی فزاینده با اثر را میکاود. روایتهای شکستهای که در این محیطهای مادی آشکار میشوند پتانسیل تحولآفرین اعتقاد شخصی را کاوش میکنند، که اغلب به دنبال حل مشکل برای وقایع دشوار هستند - غم، فقدان، اضطراب، مشکلات بهداشت روانی یا ضربه روحی. این هنر - تاریخی و نظری از طریق تجربه شخصی و فرهنگهای مختلف بصری از طراحی، معماری، تئاتر، فیلم و تلویزیون فیلتر میشود. درنتیجه، مجموعههای مبتنی بر زمان او فضاهایی را ایجاد میکنند که عجیب و درعینحال آشنا هستند: روایتهایی که گاه خندهدار، گیجکننده و زیبا هستند اما میتوانند گمراهکننده، مبهم از نظر عاطفی، غمانگیز یا ترسناک باشند. این اثر، با اینکه از نظر بصری رویایی شکل است، ولی به عنوان اثری فانتزی در نظر گرفته نشده است. درعوض، گامی به سمت دنیاهای موازی ارائه میدهد که به ما امکان میدهد پیچیدگی و پوچی انسان را بررسی کرده و از آن لذت ببریم.

حراجی‌های شرکت‌کرده مولی پالمر

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading

آرت‌فرهای شرکت‌کرده مولی پالمر

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading
نمایش بیشتر

آثار مولی پالمر

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد