;

مجموعه ی آبدیدهگان+ چیدمان یادبود برای شهری که ناپدید می شود

نمایشگاه انفرادی نقاشی، چیدمان،

جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۸ تا چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸

هنرمندان نمایشگاه

بیانیه

آبدیده‌گان روایت من است از مناسبات انسانی، تکه هایی از آنچه میان من و آدمیان شکل گرفته و نقطه‌ی تلاقی بین میل و رخوت. برای شکل دادن به این مجموعه من از پرتره‌ی نزدیکانم و دریای خزر عکاسی کردم و بعد وقت کشیدن پرتره‌ها و خطوطی که در برشان گرفته به عکس‌ها نگاه کردم. من از رنگ روغن بر روی پارچه‌ی بوم استفاده کردم تا بافت جسمی و ضخیم و کیفیت رنگی دلخواهم را، به ویژه در سفیدی‌ها، به دست بیاورم. در اغلب کارها، پرتره هایی به مرور زمان پوشانده شده و پرتره‌های دیگری سر برآورده‌اند و تصویر به تدریج تخریب و ساخته شده است. این نقاشی‌ها لایه‌های اندوه من را در خود دارند. گویی که در گودالی باشم و بازی کنم، بی توجه به خطرات احتمالی مرگ و دفن شدن، من یک مشاهده‌گر تلخ گوشتم که کاری نمی‌توانم کرد جز سوگواری برای تکه های از دست رفته وهم‌آغوش شدن با آن و خودم را از درون و بیرون بهش رساندن.

  در یادبود برای شهری که ناپدید می‌شود من از ویرانه گردی هایم وام گرفتم. تکه های سفال ها را پیدا کردم و کنار هم گذاشتم و خانه‌های در شرف ویرانی یا ویران شهر را کشیدم، به گزیده. من فقط یک زندگی ام، در برابر سیل عظیمِ زندگی هایی که در شهر می پیچند و بازش می‌شناسند و این فقط یک جور مرثیه سرائیست، برای تجربه ای جمعی، که جان می‌سپارد در آغوشمان و جای می‌سپارد به دردی جمعی.

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
۱۳۹۸ | ملاحت محب‌خواه
۱۳۹۷ | ملاحت محب‌خواه
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد