;
FFF, 1398
چیدمان با ترکیب مواد، پرفورمنس، مجسمه، ویدئو
بر اساس یکی از اشعار معروف مدرنیستی FFF یا "”form follows function به این معنا که فرم تابع عملکرد است که بعدا توسط طراحان پست مدرن با به کارگیری عبارت “form follows fiasco” مورد نقد قرار میگیرد، هنرمند به عنوان آخرین تفسیر “form follows Farzane” را پیشنهاد می دهد. هنرمند از طریق رسانه های گوناگونی که در طول نمایشگاه تغییر می کنند، مخاطبانش را دعوت می کند تا با دستورالعمل های ارائه شده توسط وی ارتباط برقرار کنند. با نشان دادن اینکه چگونه شکل ها در هر تعامل تجسم یا تغییر شکل می یابند، هنرمند ارتباط بین سوژه و ابژه را به چالش می کشد. عناصری مانند زمان، حجم، اندازه، و سطح و یا ترکیبی از آن ها، در هر لحظه ممکن است تغییر کند. ازآنجا که تفسیر اصلی اصطلاح بر این فرض بنا نهاده شده بود که هر دو فرم و عملکرد، مفاهیم واضح و تعریف شده بودند، هنرمند تفکر مدرنیستی را برای حضوری تعریف می کند که از طریق فردگرایی تعریف شده است.