;

هفتمین سالانه تبادل چاپ دستی

نمایشگاه گروهی چاپ دستی،

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸ تا دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

هنرمندان نمایشگاه

هنرمند مرتبط یافت نشد.

بیانیه

"سـالانه تـبادل چـاپ دسـتی" با هدف گسترش زمینه های فعالیت هنرمندان چاپگر و به اشتراک گذاری جدیدترین تجربیات تخصصی و هنری آنها با یکدیگر در نگارخانه لاله برنامه ریزی و شکل گرفته است.
پس از انتشار فراخوان "هفتمین سـالانه تـبادل چـاپ دسـتی" در پاییز سال جاری ، ۳۷۸ نفر آثار خود را به دبیرخانه سالانه ارسال نمودند که پس از بررسی آثار  در مرحله نخست، تعداد ۲۸۹ اثر متناسب با شرایط فراخوان و استانداردهای چاپ دستی شناخته شد که در مرحله دوم، آثار ۲۰۹ نفر به بخش نهایی راه یافت. همچنین در بخش مدعوین نیز از هنرمندان متعددی دعوت شد تا در این رویداد شرکت نمایند که در نتیجه ۱۶ هنرمند فعال  در این بخش از سالانه شرکت نمودند.
با نگاهی به روند برگزاری سالانه تبادل چاپ دستی از اولین دوره تا کنون، شاهد پیشرفت و رشد کمی و کیفی این رویداد بوده ایم و این سالانه  تاثیرات قابل توجهی نیز در رونق چاپ دستی بر جای گذاشته و هنرمندانی از نقاط مختلف ایران در آن شرکت کرده اند.
در سالانه تبادل چاپ دستی، هنرمندان شرکت کننده نسخه های متعدد و همسان از یک اثر را به دبیرخانه سالانه ارسال می نمایند که بخشی از نسخه ها به صورت تصادفی انتخاب و بین دیگر شرکت کننده¬ها تبادل می شود. همچنین بخشی دیگر از نسخه ها برای آرشیو نگارخانه و فروش در نمایشگاه سالانه ارائه خواهد شد. دبیری هفتمین سالانه تبادل چاپ دستی نیز بر عهده کیوان عسگری (هنرمند معاصر و مدرس هنر) بود.

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading

نمایشگاه‌های نزدیک

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد