;

صندوق اضطراری هنرمندان

گردآوری: فریدون آو

نمایشگاه گروهی

جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ تا جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹

هنرمندان نمایشگاه

هنرمند مرتبط یافت نشد.

بیانیه

اولین رویداد صندوق اضطراری هنرمندان به پیشنهاد فریدون آو در بهار سال نودوهفت با همکاری «گالری دستان» و فواد شریفی در «وی گالری» برگزار شد. این رویداد نمایشگاهی بود تحت عنوان «مدرن معاصر» که در آن بیش از سی هنرمند از نسل‌های مختلف بر روی آثار چاپ دستی بیژن صفاری کار کردند و حاصل نهایی با امضای دو هنرمند به نمایش درآمد.

رویداد دوم در سال نود و هشت آغاز شد به این ترتیب که فریدون آو از بیش از سی هنرمند دعوت کرد که کارهای چاپی‌شان را با او معاوضه و روی آن کار کنند. از این کارهای مشترک یکی به یادگار به هر هنرمند تعلق گرفت و بقیه برای عرضه و نمایش به نفع صندوق اختصاص یافت که به دلیل شرایط کرونا و قرنطینه تا امروز به تعویق افتاد.

دومین رویداد «صندوق کمک اضطراری هنرمندان» به وسیله و برای هنرمندان با حمایت آرت‌مارت (پلتفرم هنرهای تجسمی آستین)، بنیاد پژمان، فواد شریفی و فریدون آو برگزار می‌شود. با توجه به شرایط کنونی، نخستین بخش این رویداد از طریق کاتالوگ و مزایده مجازی همزمان با نمایش حضوری آثار اجرا خواهد شد. نمایش پیش‌رو، اولین نمایش از رویداد دوم است که با انتخاب و چیدمان فریدون آو به شکل دورکاری انجام شده است.

آرت‌مارت، بنیاد پژمان، فریدون آو و صاحبین آثار هیچ‌گونه منفعت مالی از فروش آثار ندارند و این رویداد را تنها به قصد حمایت از هنرمندان برگزار می‌نمایند.

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد