;

یافته

گردآوری: مریم کی‌احمدی

نمایشگاه گروهی طراحی ، فیلم/ویدئو، چیدمان،

جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ تا سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹

بیانیه

" یافته "

شناخته شده، پیدا کرده، بدست آورده. " آنچه از اکتشافات باستانشناختی بدست می آید". " پیدا کردن و بدست آوردن آنچه گم شده است". در تقابل با " نایافته " ، " بهره نابرده ".

هیچ چیز نمی تواند ما را از کشف کردن و یافتن بازدارد. ذهن جستجو گر و پرسشگر در مواجه با هر شئ و رخداد نشانی از معنا می جوید‌. نشانی که بودن را معنا می بخشد. هر مواجه دریچه ای است به سوی یک آغازگاه جدید برای اندیشیدن و بدست آوردن حقیقتی که حاصل تجربه زیستن و بودن ما در جهان است. جستجو در پی چیزی، حالتی یا حضوری که در جای دیگر وجود یافته، معنایی که در حالتی دیگر ثبوت یافته و حالا مجددا به شکل دیگری توسط هنرمند تجسم یافته است. این کوشش در راستای کشف دوباره هیولیِ به جا مانده در جسمی فراموش شده است.

مجموعه حاضر بخش کوچکی است از یافته های چهار هنرمند معاصر از جهان، نشانه ها و روابط میان آنها. همچنین کند و کاو و کشف کردن هایشان در مسیر مواجه با بنیادی ترین مفاهیم هستی و تناقضاتِ نامحدودِ درونِ بدن و زیست آدمی.

مریم کی احمدی  تابستان ۹۹

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد