;

شریف زادگان بهشت

نمایشگاه انفرادی نقاشی،

جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ تا سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

هنرمندان نمایشگاه

بیانیه

در ادامه‌ی نمایش‌های پیشین هنرمند، شاه‌چراغی زن را موضوع اصلی این مجموعه قرار داده است. زنانی که هنرمند تحت تاثیر زیبایی آن‌ها و موقعیت‌شان در جامعه، آثار به‌نمایش‌درآمده را خلق کرده است. برای تسریع در تجسم‌ بخشیدن به ایده‌هایش، هنرمند از پاستل روغنی و اکرلیک بر روی کاغذ و بوم استفاده کرده است. اغلب، هنرمند ابعاد آثارش را از قبل تعیین نمی‌کند، بلکه هر آنچه که در آتلیه‌اش وجود دارد را به کار می‌گیرد و ایده‌هایش را در ابعاد متغیر اجرا می‌کند. در عین حال، با نقاشی بر روی بوم‌های بسیار بزرگ، شاه‌چراغی توانایی‌های خود در نقاشی را به چالش می‌کشد. او با آزادی کامل لکه‌های رنگ را برای خلق اشاراتی تنانه و فریبنده به کار می‌گیرد. پالت رنگ‌ها اغلب روشن و زنده است و خطوط سیاه نه به عنوان مرزهای جداکننده، بلکه به عنوان تیرگی‌های عمدی در تصویر به کار رفته‌اند تا عمق و تضاد بیشتری به رنگ‌ها ببخشند.
«شریف‌زادگان بهشت» به یک تعبیر، آثاری انتزاعی و وام‌دار اکسپرسیونیسم انتزاعی، و به تعبیر دیگر، آثاری از واقعیتِ زندگیِ بخشی از جامعه است.

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
زهرا شاه‌چراغی
زهرا شاه‌چراغی
زهرا شاه‌چراغی
زهرا شاه‌چراغی
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد