; ; ; ;
«هفته هنر تیر»

«هفته هنر تیر»

04 Jul 2022
نخستین «هفته‌ی هنر تیر» به مدت یک هفته از ۱۴ تا ۲۱ دی‌ماه ۱۳۹۷ در تهران برگزار می‌شود.

نخستین هفته‌ی هنر تیر در امتداد رویداد تیرآرت به مدت یک هفته از ۱۴ تا ۲۱ دی‌ماه ۱۳۹۷ در تهران برگزار می‌شود.

هفته‌ی هنر تیر که چندین رویداد در زمینه‌ی هنرهای تجسمی را در بر می‌گیرد با گردآوری گالری‌های هنری، مراکز فرهنگی و اجتماع هنرمندان ایرانی می‌کوشد تا فرصت جدیدی برای تعامل و پیوند میان هنر و زندگی روزمره ایجاد کند. در همین راستا این رخداد با هدف ایجاد مواجهه‌ی دوسویه و موثر بین هنر و شهروندان در سرتاسر شهر جاری خواهد بود.

بازدید کنندگانن هفته‌ی هنر تیر با حضور در نقاط مختلف شهر با مجموعه‌ای گسترده از گالری‌ها، آثار هنری کیوریت شده در فضاهای شهری و غیر نمایشگاهی و نشست‌های متنوع جمعی و رسانه‌ای در تعامل خواهند بود.

پلتفرم اطلاع‌رسانی گالری‌اینفو به عنوان حامی رسانهای رخداد «هفته‌ی هنر تیر» مستندسازی، گزارش و پخش زنده‌ی نشست‌ها و پنل‌های گفتگو را بر عهده دارد و مخاطبین غیرتهرانی و مخاطبینی که فرصت بازدید حضوری از این رخداد را ندارد می‌توانند از طریق رسانه‌های گالری‌اینفو هفته‌ هنر تیر را پیگیری کنند.

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با هفته‌ی هنر تیر اینجا کلیک کنید

loading images loading
;
please login first.
already a member login Galleryinfo
not a member? register in Galleryinfo
something wrong!
Artwork removed from your archive Artwork added to your archive Artist removed from your archive Artist added to your archive Gallery removed from your archive Gallery added to your archive Exhibition removed from your archive Exhibition added to your archive