پاییز شلوغ علاقه‌مندان به رویدادهای بین‌المللی هنر

پاییز شلوغ علاقه‌مندان به رویدادهای بین‌المللی هنر

دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰

امسال پاییز شلوغی در پیش است. از آنجایی که آرت‌بازل در سوئیس و فریز در لندن و همچنین فیاک در پاریس به فاصله‌ی چند هفته از هم برگزار می‌شوند، شرکت‌کنندگان ناچارند تا حضور در رویدادها را اولویت‌بندی کنند.

باغ‌های Champ de Mars در نزدیکی برج ایفل امسال موقتا محل برگزاری چهل و هفتمین دوره‌ی نمایشگاه هنر مدرن و معاصر(Fiac) خواهد بود. ۳۲ گالری به بخش عمومی نمایشگاه ملحق‌ می‌شوند. فرانک پرازان ، بنیانگذار Galerie Applicat با آثار پس از جنگ هنرمندان فرانسوی در Fiac  ظاهر می‌شود. گالری Andrew Edlin، که از تازه‌واردان این رویداد است، با‌ آثار آوت سایدر به میدان می‌آید. تازه وارد دیگر، گالری دبورا شامونی از مونیخ است که با آثاری از: Brenda Draney ازبومیان شمال آمریکا، Judith Hopf از آلمان، مریم حسینی از ایران، Yong Xiang Li از چین و Dala Nasser خواهد آمد و می‌خواهد پیچیدگی ها‌ی روابط انسانی و سلسله مراتب حاکم بر آن را بیان ‌کند. 

منبع خبر:  THE ART NEWSPAPER

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد