ابوظبی‌آرت پرچم‌دار آرت‌فرهای امارات؛ شروعی آهسته اما حضوری قوی

ابوظبی‌آرت پرچم‌دار آرت‌فرهای امارات؛ شروعی آهسته اما حضوری قوی

دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱

افتتاحیه‌ی سیزدهمین دوره‌ی آرتفر هنر ابوظبی در ۲۶ آبان، اولین دوره‌ی حضوری این آرت‌فر از سال ۲۰۱۹ بود و صحنه‌ی آرام‌تری نسبت به سال‌های گذشته داشت. دیدارکنندگان بین‌المللی کمتر حضور داشتند و چندین غرفه‌دار قدیمی اظهار کردند که حضور گالری‌ها نیز نسبت به دوره‌های پیشین کمتر است. شیرین پرتوی توکلیان، مؤسس و مدیر گالری شیرین در تهران، گفت: «ابوظبی واقعاً از هنر حمایت می‌کند؛ بنابراین من مطمئن هستم این آرت‌فر اقبال خوبی خواهد داشت».

امارات محدودیت‌های شدیدی را برای مسافران این کشور اعمال کرده است که سفر به این کشور را تا حدودی دشوار کرده است. علی‌رغم این محدودیت‌ها غرفه‌داران و خریداران از اینکه دوباره در کنار یک‌دیگرند خوشحال بودند. پیش‌نمایش این آرتفر در روز سه‌شنبه به‌صورت وی‌آی‌پی با حضور اعضای خانواده سلطنتی برگزار شد. چندین شرکت‌کننده در روز اول فروش آثار خود را گزارش کردند. گالری خط سوم دبی که آثار میکس مدیا هنرمند ایرانی فرهاد مشیری، تابلو فرشی از جردن نصار هنرمند فلسطینی آمریکایی و اینستالیشن‌های هنرمند اماراتی فرح القاسمی را ارائه کرد یکی از این شرکت‌کننده‌ها بود. سیزدهمین دوره ابوظبی‌آرت با حضور ۵۰ غرفه تا ۳۰ آبان ادامه دارد.

منبع: ARTnews

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد