فروش اختصاصی آثار مارکو گریگوریان در بونهامز

فروش اختصاصی آثار مارکو گریگوریان در بونهامز

سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

خانه‌حراج بونهامز میزبان رویداد فروش اختصاصی آثار مارکو گریگوریان است. 

خانه‌ حراج بونهامز در یک حراج اختصاصی ۴۶ اثر از مارکو گریگوریان را برای فروش ارائه می‌کند. عنوان این رویداد فروش «آثار کشف‌ شده‌ی مارکو گریگوریان» است و تمامی آثاری که جنبه‌های متنوعی از طراحی، چاپ، نقاشی، نقاشی‌حجم و قالی‌های این هنرمند را شامل می‌شود. این آثار متعلق به مجموعه‌ی خانوادگی این هنرمند است.  

آثار ارائه شده در حراج بونهامز از آثار اولیه و تا مهم‌ترین آثار او (آثار حجمی که با خاک خلق شده‌ است) را در بر می‌گیرد. این آثار بین ۸۰۰ تا ۱۰۰ هزار دلار ارزش‌گذاری شده‌اند. 

یکی از برگزارکنندگان این رویداد فروش گفت: «کمتر خانه‌ی حراجی این امتیاز را دارد که آثار هنرمندی مطرح را از مجموعه‌ی خانوادگی او به فروش بگذارد و این برای خانه حراج بونهامز یک موقعیت ویژه است.»

نخستین حضور آثار مارکو گریگوریان در حراج، در سال ۲۰۰۷ در حراج کریستیز رقم خورد. پس از آن و تا سال ۲۰۲۱، آثار این هنرمند بیش از ۶۲ بار در حراجی‌های داخلی و خارجی ارائه شد. گران‌قیمت‌ترین اثر این هنرمند در سال ۲۰۲۱ در حراج بونهامز با قیمت ۲۶۴هزار دلار چکش خورد. 

 

تنظیم خبر: الهه رمضانی مقدم

منبع: مجله تجسمی موتیف

 

 

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد