گزارش تصویری نمایش‌ ۷۳۷۴۳۳ از سینا رضایی

گزارش تصویری نمایش‌ ۷۳۷۴۳۳ از سینا رضایی

سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱

عنوان: ۷۳۷۴۳۳

گالری: شیرین

هنرمند: سینا رضائی

تاریخ برگزاری: ۱۸ شهریور تا ۱۲ مهر۱۴۰۱

ساعات بازدید: ۱۱ تا ۱۹

____

گالری شیرین در نمایش ۳۷۳۴۳۳ به ارائه‌ی آثار اخیر سینا رضائی می‌پردازد؛ آثاری که از تجربیات شخصی او نشأت می‌گیرد و به گفته‌ی خود او تا روز مرگ در ناخودآگاه ما بسیار واضح و شفاف حضور خواهد داشت. 

نمایش ۳۷۳۴۳۳

آثار رضائی تصویری محو و محصولی از یک فرایند ذهنی هستند که پس از ثبت به این شکل درآمده‌اند. نمایشی از لحظات واقعی که پس از یک گذر طولانی اکنون انتزاعی‌تر و ملموس‌تر از همیشه پیش روی مخاطب قرار می‌گیرد و بیننده نیز می‌تواند نمای یک شهربازی از دور و شمایل یک خانواده را تشخیص دهد و آن را این‌بار از فیلتر هنرمند تماشا کند. 

نمایش ۳۷۳۴۳۳ از سینا رضایی

به نظر می‌آید در آثار این هنرمند انسان انتزاعی‌تر و کلی‌تر از دیگر اجزای نقاشی است که من آن را ناشی از تاثیر عمیق مکان و زمانی که هنرمند آن را به تصویر کشیده است، می‌دانم. تصویر مکان قابل درک‌تر از احجام بدن انسان‌هاست و جزئیات بیشتری ارائه می‌کند، شما به راحتی می‌توانید اتوبان، یک مغازه‌ی شبانه، برکه و کافی شاپ را ببینید. 

رضائی اثر هنری را یک آینه شفاف با لایه‌های متعدد می‌داند که تأمل و تعمق در این لایه‌ها می‌تواند بیانگر موضوعات اجتماعی، فرهنگی، احساسی و غیره باشد.  

اثار سینا رضایی در نمایش ۳۷۳۴۳۳

نمایش ۳۷۳۴۳۳ از سینا رضایی در گالری شیرین

نمایش اثار سینا رضایی در گالری شیرین

سینا رضائی (۱۳۶۸، تهران، ایران)، دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی نقاشی از دانشگاه هنر تهران است که از سال ۱۳۸۳ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. او علاوه بر ارائه‌ی نمایش‌های متعدد برگزیده‌ی جشنواره‌های دامون‌فر، ژکال و نسل نو نیز هست. 

 

📝 الهه رمضانی مقدم

📷 گل‌سمن مهدیان

 

🔎 گزارش کامل این نمایش را در وبسایت گالری‌اینفو ببینید.

🏷 این گزارش به سفارش و با حمایت گالری شیرین تهیه و تنظیم شده است.

 

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد