گالری دستان و رضا آرامش در آرمری آف-سایت ۲۰۲۳ (Armory Off-Site)

گالری دستان و رضا آرامش در آرمری آف-سایت ۲۰۲۳ (Armory Off-Site)

جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲

 آرمری شو (Armory Show) در سومین دوره از آرمری آف-سایت (Armory Off-Site) خود، آثار بزرگ هنری را به پارک‌ها و فضاهای عمومی شهر نیویورک می‌آورد.در این نمایش که از ۱۷ تا ۱۹ شهریورماه  برگزار می‌شود، آثار در فضای باز در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت و بسیاری از آن‌ها تا آخر سال در این مکان باقی خواهند ماند.

در این دوره، گالری دستان با همکاری Night Gallery لوس آنجلس، اثری از رضا آرامش با عنوان  "اکشن ۱۸۲، محل سقوط; اتود باغ رنسانس، ساعت ۰۱:۰۱ بعد از ظهر، شنبه ۳ فوریه ۱۹۶۸" در پارک  Collect Pond نیویورک نمایش خواهد داد. رضا آرامش در مجموعه مجسمه‌سازی خود به نام "محل سقوط - اتود باغ رنسانس" (از ۲۰۱۶ تا کنون) تصاویری از گزارش‌های جنگی، از جنگ ویتنام تا زمان حال را بازسازی می‌کند و پیمان‌های اجتماعی مربوط به نژاد، طبقه و جنسیت را بررسی می‌کند. این مجسمه‌ها شمایل حاکی از غم رنسانس، مانند "سن سباستین" را در یک زمینه پسااستعماری بازسازی می کنند. مجسمه‌های آرامش اغلب مردان طبقه کارگر ایران و دیگر نقاط خاورمیانه، آسیا و آفریقا را به تصویر می‌کشند. آرامش در مجسمه‌هایش درباره اینکه چه بدن هایی شایسته ثبت شدن در سنگ مرمر هستند، تجدیدنظر می‌کند.

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد