گزارش تصویری نمایشگاه «ایلمه»

گزارش تصویری نمایشگاه «ایلمه»

دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

عنوان: ایلمه
گالری: شیرین

هنرمند: لیلا حسین‌پور
تاریخ برگزاری:  ۱ تا ۱۳ تیر ماه

بازدید: ۱۱ - ۱۹

لیلا حسین پور متولد سال ۱۳۶۳ در کرج است. او نقاشی را در دانشگاه آزاد واحد تهران شرق گذرانده است. لیلا از ۹ سالگی متوجه استعدادش در نقاشی شد. و از سال ۱۳۸۰ به طور جدی نقاشی  را آغاز کرد. وقتی که ۱۷ ساله بود در آزمون پرسش مهر شرکت کرد و مقام سوم کشوری را به دست آورد. لیلا پس از اتمام دانشگاه، تدریس نقاشی را در موسسه های نقاشی آغاز نمود. او در هشت سال اخیر فرش را بعنوان موضوع اصلی نقاشی‌هاش انتخاب کرده است و این مجموعه حاصل تجربه چندین ساله  اوست. فرم‌ها در فرش‌های نقاشی شده خبر از خاطرات و احساساتی میدهد که همه ما سالیان سال آن را با گوشت و پوست خود حس کرده ایم . نقش فرش‌ها ماهرانه روی فرم لغزیده است و گویی به آنها جان داده است. این هنرمند با نقاشی هاش زندگی خود را به تصویر کشیده است و حالا پس از سالها تصمیم گرفته است اولین نمایشگاه انفرادی‌اش را برگزار و نقاشی را بصورت حرفه‌ای  ادامه دهد.

به گفته هنرمند : هر کس در دنیای خودش یه تنهایی داره،  من اون حس رو نقاشی کردم که برای من زیبا بوده و من رو به سمت کمال و آرامش هدایت کرد. برای به تصویر کشیدن بخشی از زندگیم از فرش هایی استفاده کردم که یه زمانی تو خونه ماه دهه شصتی ها بوده . ما روی این فرش‌ها بزرگ شدیم ..  شادی،غم و عشق رو تجربه کردیم..

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد