حضور گالری سرای و دستان در آرمری شو ۲۰۲۴ نیویورک

حضور گالری سرای و دستان در آرمری شو ۲۰۲۴ نیویورک

شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳

سی‌امین دوره از آرتفر بزرگ آرمری شو، از ۱۶ شهریور آغاز به کار کرده است و تا ۱۸ شهریورماه در جاویتس سنتر نیویورک ادامه خواهد داشت. آرمری شو، که فعالیتش را با هدف تمرکز بر هنرمندان معاصر و زنده آغاز کرده است، در این دوره نیز آثاری از بهترین هنرمندان قرن ۲۱ به نمایش گذاشته است. میان ۲۳۵ گالری از ۳۵ کشور دنیا، ۵۵ گالری برای اولین بار در این آرتفر شرکت کرده‌اند.


در آرمری شو ۲۰۲۴، آثار در ۵ بخش به نمایش گذاشته شده‌اند: «گالری‌ها»، «سولو»، «فوکوس»، «پرزنتس» و «پلتفرم». «گالری‌ها» بخش اصلی این آرتفر است و گالری‌ها با آثاری تماتیک از هنرمندان به شکل دوئت و سولو حضور پیدا کرده‌اند. بخش «سولو» به ارائه‌ای صمیمانه‌ی از آثار هنرمندان سولو اختصاص دارد؛ هنرمندانی نوظهور یا سرشناش که در قرن بیستم یا بیست و یکم فعالیت داشته‌اند. رابین فرل، کیوریتور ارشد «د کیچن»، در بخش «فوکوس» پروژه‌هایی میان‌رشته‌ای را گردآوری کرده است که ریشه‌های آوانگارد این آرتفر را یادآوری می‌کنند. «پرزنتس» توجه‌ها را به گالری‌های جوان‌تری که ۱۰ سال یا کمتر از فعالیتشان گذشته است معطوف می‌کند و «پلتفرم»، به سرپرستی یوجنی سای (کیوریتور سابق موزه‌ی بروکلین) از اینستالیشن‌هایی بزرگ که در سراسر آرتفر قرار داده شده‌اند تشکیل شده است.


در آرمری شو ۲۰۲۴، گالری سرای با آثاری از فائزه زندیه و محمد خلیلی در بخش پرزنتس در غرفه‌ P24، و گالری دستان با آثاری از فریده لاشایی و پویا آریان‌پور در بخش فوکوس در غرفه‌ F6 حضور پیدا کرده‌اند.

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد