سایه کرونا بر بازار جهانی هنر

سایه کرونا بر بازار جهانی هنر

دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

ترس از شیوع ویروس کرونا برخی از بزرگترین رویدادهای هنری ماه‌های پیش‌رو را به حالت تعلیق درآورد.‌ چهاردهمین دوره‌ی آرت دبی که قرار بود از ۶ تا ۹ فروردین ماه ۱۳۹۸ برگزار شود با توجه به وضعیت بهداشت جهانی در مورد ویروس کرونا به تعویق افتاد. گالری‌ زیرزمین دستان، گالری محسن، گالری خاک و گالری سرادی‌پور قرار بود در این دوره از آرت دبی حضور داشته باشند.
آرت بازل نیز که نمایشگاه هنگ‌کنگ خود را در اوایل ماه جاری میلادی به دلیل ترس از شیوع ویروس کرونا لغو کرده بود، این دوره را به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد. از کلیه گالری‌هایی که امسال برای آرت بازل در هنگ‌کنگ ثبت‌نام کرده بودند دعوت شده به صورت رایگان در این نمایشگاه شرکت کنند. نمایش آنلاین ۱ تا ۶ فروردین از طریق وبسایت و اپلیکیشن آرت بازل در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.


نمایشگاه انلاین ارت بازل

حراج ساتبیز نیز در پاسخ به شیوع تهدیدآمیز ویروس کرونا اعلام کرد که حراج‌های بزرگ بهاری خود در هنگ‌کنگ را به نیویورک منتقل خواهد کرد. فروش هنر مدرن و فروش هنر معاصر آن که در ابتدا قرار بود بین ۱۵ تا ۱۸ فروردین در طول هفته هنر هنگ‌کنگ برگزار  شود، ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ در نیویورک برگزار خواهد شد.

در ایران، ایتالیتا و فرانسه نیز فعالیت برخی گالری‌ها و موزه‌ها به حالت تعلیق درآمده و تاریخ از سرگیری نمایشگاه‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد