حراج آرتسی در حمایت از لبنان با آثاری از هنرمندان ایرانی

حراج آرتسی در حمایت از لبنان با آثاری از هنرمندان ایرانی

پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹

۱۴ مرداد انفجاری مهیب بیروت، پایتخت لبنان، را ویران کرد و این کشور را که از بحران اقتصادی و اپیدمی کرونا در موقعیت سختی قرار داشت زمین‌گیر کرد. صدها نفر جان باختند و هزاران نفر زخمی و بیش از ۳۰۰ هزار نفر آواره شدند. میزان خسارات واردشده به زیرساخت‌های کشور بی‌اندازه بود. 



«هنرمندان برای لبنان» که #حراج اضطراری برای حمایت از صلیب سرخ لبنان و جبران فاجعه است توسط Taymour Grahne و Noura Al-Maashough برگزار خواهد شد. در این حراج بیش از ۴۰ اثر از بهترین هنرمندان جهان به فروش می‌رسند که همگی از اتحاد و مقاومت مردم لبنان الهام گرفته شده‌اند. 
‌در میان اسامی #هنرمندان این حراج نام چند تن از هنرمندان ایرانی چون رضا آرامش، هدیه شفیعی، کامروز آرام، شیرین نشاط، سیروس محبوبیان، کیمیا فردوسی و نیکزاد نجومی به چشم می خورد. آثار و اطلاعات این هنرمندان را می‌توانید در بخش حراجی‌های سایت گالری اینفو مشاهده کنید.


صلیب سرخ لبنان از سال ۱۹۴۵ به‌عنوان معتمدترین نهاد غیرانتفاعی در لبنان مشغول فعالیت است. مأموریت آن کمک‌رسانی به قربانیان بلایای طبیعی و انسانی، پیشگیری و پاسخگویی به شرایط اضطراری و کاهش رنج اقشار آسیب‌پذیر است. این نهاد غیرانتفاعی از زمان حادثه تاکنون مشغول فراهم‌ساختن راه‌حل‌های بشردوستانه و طولانی‌مدت به این حادثه است و برای تحقق این مهم به حمایت‌های مالی نیازمند است. 
‌فرصت پیشنهادات این حراج در تاریخ ۱۰ مهر ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تهران پایان خواهند یافت و تمامی درآمد حاصل از این حراج متعلق به صلیب سرخ لبنان خواهد بود.

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد