گزارش تصویری نمایشگاه هنرمند ماه تراش در گالری زیرزمین دستان

گزارش تصویری نمایشگاه هنرمند ماه تراش در گالری زیرزمین دستان

دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

نمایش آثار میلاد موسوی با عنوان هنرمند ماه تراش

در گالری زیرزمین دستان

۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۳۰ آبان ۱۳۹۹

نمایشگاه «هنرمند ماه‌تراش» سومین نمایشگاه انفرادی میلاد موسوی از ۱۶ تا ۳۰ آبان در زیرزمین دستان برگزار شد. آثار این هنرمند همواره تحت‌تأثیر جهان پیرامون، جامعه و مدیوم‌های دیگری چون سینما و انیمیشن است. همچنین در آثار وی غالباً ترکیبی از مواد و تکنیک‌های گوناگون مانند مداد رنگی، اکریلیک، رنگ روغن و خودکار را می‌بینیم. نمایشگاه اخیر نخستین تلاش وی برای به‌کار‌بستن مدیومی واحد (رنگ روغن) دیده می‌شود که این خود تغییری در رویکرد و تکنیک حرفه‌ای اوست.
میلاد موسوی که نقاشی‌ها و نصویرسازی‌هایش به کنارهم‌آوردن پِی‌رنگ‌ها و ارجاعات جمعی و درعین‌ِحال شخصی شناخته شده‌اند، در این آثار گامی جدید برداشته است: استفاده از فیگور خویش. در مجموعه‌ی «هنرمند ماه‌تراش» حضور هنرمند در آثار به‌مثابه‌ی موضوعی فعال با ویژگی‌ها و عناصر تشخص‌یافته، با شِمای فردی و عجیبی می‌آمیزد که یادآور خاطرات و تجربیات هنرمند در مقام مشاهده‌گرِ جهان پیرامونش است. 

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد