ترانههای ناب و ماندگار بیآنکه متوجه باشیم در اذهان عمومی جای
میگیرند و این گونهی ادبی به این واسطه، فراگیرترین و بانفوذترین
گونهی ادبیِ موجود میباشد. همین امر باعث شده است تا هنرمند در
این مجموعه، ترانه را در محوریت کار خود قرار دهد، و از آنجا که مردم
را با دنیای هنرهای تجسمی در قهر میبیند، تلاش دارد تا با تصویرسازیِ
ترانههایی بهیادماندنی از " یغما گلرویی "، طیف گستردهتری از مردم را
با تصویر و تجسم آشتی دهد. در همین راستا وی با به چالشکشیدنِ
خویش و مخاطبانش، با ارائهی دو تصویر برای هر ترانهی منتخب، فضای
گفت و شنودِ وسیعتری را باز میکند تا تصویر و تجسم و خلق و انتزاع
در کنار مفاهیم، به بحث گذاشته شوند؛ تا هم ترانه را ارج نهد هم
ترانهسرا، و هم مردم ترانهدوست را