گزارش تصویری نمایشگاه «دو در یک»

گزارش تصویری نمایشگاه «دو در یک»

سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

عنوان: دو در یک
گالری: با
نمایشگاه گروهی 
هنرمندان: شاه‌پری بهزادی، مجتبی تاجیک، اشلینگ ساره‌ حق‌شناش، فرناز ربیعی‌جاه، نسترن صفایی، سمیرا علیخانزاده، عادله فرزین‌در، آریو فرضی، الیکا قاجار، گلناز قدیری، فربد مرشدزاده، رایکا میلانیان، ساسان نصیری
تاریخ برگزاری: ۲۷ مهر تا ۱۱ آبان

استیتمنت نمایش به  قلم شهرزاد رویائی:
آموزه‌های هنری همچون میراثی از نسلی به نسل بعد و از دوره‌ای به دوره‌ی بعد منتقل می‌شود. گویی با دنبال کردن همین روند می‌توان پی به شباهت‌های ناگزیر و تفاوت‌هایی غریب برد؛ آن‌گاه که هر هنرمندی آن‌چه را که آموخته آن‌چنان که دوست دارد تعبیر و از آن خود می‌کند.
هنرمندانی که در این نمایشگاه گرد هم آمده‌اند از دو نسل متفاوت ولی پیوسته هستند و بخشی از آن‌ها شاگرد سال‌های دورتر آیدین آغداشلو. در نتیجه می‌توان ردپای سنتی مشترک را در میان‌شان جست و در پی نشانه‌هایی در آثارشان گشت که نتیجه‌ی همین هم‌زمانی‌هاست و از سویی به تفاوت‌های فراوانی اشاره کرد که محصول نگاه فردی هر هنرمند، جستجوهایش، تحلیل فردی و شخصی او از آموزه‌ها، دوران و تجربه‌ی زیسته‌اش است.
 شاید جستجوی همین نقاط اشتراک ناگزیر و تفاوت‌های غریب، یکی از جذاب‌ترین جستجوها در روند مطالعه و تماشای هنر باشد. این رویکرد همان چیزی است که با تماشای آثار این نمایشگاه شما را به تماشای بیش‌تر فرا می‌خواند.

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد