;

استعداد ای. جی. ۲

نمایشگاه گروهی عکس،

جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ تا پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸

بیانیه

«استان‌.های گلستان و لرستان از جمله ۱۸ استان ایران بودند که از اواخر سال ۱۳۹۷ به دلیل بارش فراوان دچار وقوع سیل شدند. من ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۴ فروردین برای عکاسی وارد شهر آقلا و گمیشان شدم ولی وضعیت بهرانی شهر و مردم مرا شوکه کرد و در ساعت‌.های اولیه ورودم به شهر عکاسی نکردم. به دلیل نداشتن تجهیزات مناسب سیل و آلوده بودن آب جاری در شهر، مجبور بودم توسط قایق و تراکتور در شهر حرکت و عکاسی کنم.
شجاعت ساکنان شهر و کسانی که برای کمک به آن ها آمده بودند ستودنی بود و آنها در مقابل نیروهای طبیعت تسلیم نشدند. آب های تیره و گل آلود در شهر بر همه چیز غلبه داشت اما در لحظات کوتاهی رنگ در بین مردم وجود داشت و امید را در روز های اول سال نو در ایران تداعی می کرد.»
 
علیرضا افشاری (اصفهان، ۱۳۹۸) عکاس خبری است و این اولین نمایشگاه انفرادی او است.


بانگ فیدوس، صدای آشنای سحرگاه مناطق نفت‌.خیز است که نه‌.تنها برای کارکنان پالایشگاه بلکه برای تمامی مردم نشانی از شروع روز است. اینجا جنوب‌.غرب خوزستان، با سه رودخانه و یک پالایشگاه‌.، بعد از آن صدا و قبل از گرمای نابخشودنی‌. ظهرش است.
 
امین یوسفی (آبادان، ۱۳۷۵) دارای مدرک کارشناسی در رشته عکاسی از دانشگاه هنر اصفهان است. او تا کنون نمایشگاه‌.های گروهی متعددی داشته و همچنین جوایز متعددی نیز کسب کرده است. این نمایشگاه دومین نمایشگاه انفرادی او است.

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
علیرضا افشاری
امین یوسفی
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد