;

استعداد ای.جی ۶

نمایشگاه گروهی عکس،

جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ تا پنجشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۸

بیانیه

اطلاعیه:

گالری ای.جی. به فراهم نمودن شرایط همسان برای منتخبین «استعداد ای. جی.» فارغ از جنسیت، سن، موضوع پروژه و سبک‌های عکاسی آن‌ها باور داشته و به ضرورت نمایش آثار منتخب، متعهد است. از این رو با توجه به حساسیت موضوع نمایش استعداد ای.جی. ۶ و با توجه به قوانین جمهوری اسلامی ایران، گالری ای.جی. مجوز این نمایش را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صرفا با تضمین نمایش اختصاصی آن برای بانوان اخذ کرده است. به همین دلیل بازدید از نمایشگاه آتی برای مخاطبین مرد ‌مقدور نخواهد بود.
پیشاپیش از همکاری و همیاری شما بازدیدکنندگان عزیز سپاس‌گزاریم.

مریم نژاد‌صفاری:

 بیان نقیضی / (Oxymoron)
کلمات و معانی به ظاھر ناسازگار و متناقض برای ھدفی خاص اجتماع می‌کنند و آرایه‌ای ادبی می‌سازند با عنوان "آکسی موران" یا "بیان نقیضی". به عبارت دیگر، بیان نقیضی تضادی است که در نتیجه‌ی ناسازگاری اسم با صفتی که به آن پیوند خورده است، به وجود می‌آید. تاریکی‌ ِروشن، نفرتِ عاشقانه، لذتِ طاقت فرسا، غمِ شیرین، فریبِ صادقانه، قیامِ آرام، آتشِ سرد، حرکتِ ثابت و... مثال‌ھایی از این آرایه‌ی ادبی ھستند.
 

شیوا خادمی:

 اسمارتیز
من در جامعه‌ای با انتخاب‌های بسیار متنوع و در عین حال متضاد زندگی می‌کنم. اسمارتیزها اغلب جنگ‌جواند و از منظرم بی‌باک، آزاد و رها. آن‌ها بدن خود را چون لوحی می‌دانند که می‌توان هر چیزی را بر آن حک کرد. هرکدام از آن‌ها روایت خودش را دارد؛ یکی برای جنگ با خانواده‌ی سنتی ایرانی و حفظ هویتش، دیگری برای مقابله با تکراری بودن و تاکید بر اینکه قاعده‌ی فشنْ نو بودن است، بعضی‌شان برای پوشاندن خلاء روزمرگی و اینکه رنگ را نوعی از اعتراض می‌دانند و دسته‌ای هم صادقانه دلباخته‌ی رنگ‌ها هستند. 
این مجموعه روایت نسلی‌است که می‌کوشد با انتخاب‌های متفاوتش محدودیت‌ها را از میان ببرد.

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد