مرکز هنرهای معاصر سازماناب - آب/انبار با افتخار ویدیو چیدمان «برخی پیوندها، برخی تابش ها» اثر آناهیتا رزمی، هنرمند مقیم برلین را برگزار می کند.
نمایشگاه «برخی پیوندها، برخی تابش ها»، گرد هم آوری آثار تازه ی آناهیتا رزمی است که عموما برای این نمایشگاه خلق شده اند. به منظور کنار آمدن با ماهیت متغیر مکان های مشخص در عصر جهانی شدن، تکه های تصادفی «برخی پیوندها، برخی تابش ها» محدود به چیدمانی (مکانی مشخص) در آب/انبار شده اند.
"داستان تهران جلس" اثری از چارلز دیکنز به نام "داستان دو شهر" را به عنوان اساس کار خود قرار داده است. بعد از نمایش این اثر در مرکز ام ای کی لس آنجلس در سال 1392 و نیز ای بی سی برلین، نمایش در تهران مسیر سفر به مقصدهای مورد نظر خود اثر را تکمیل می نماید.
اثر ویدیویی "آناهیتا رزمی پرومو" ارجاعی است به اثری از هنرمند آمریکایی کریس بردن به نام "کریس بردن پرومو" و تغییر ایده ی اولیه به حوزه ی رسانه ی ایرانی.
کلیپ اصلی در سال 1355 در میان تبلیغات تلویزیونی شبکه های آمریکایی پخش شد که نام هنرمندان شهیری همچون لیوناردو، میکلانژ، رامبرانت، پیکاسو و ... با خطی درشت بر صفحه ظاهر می شد و در پایان نام "بردن" می آمد. در انتها نیز اظهار می شد: "پرداخت برای، توسط کریس بردن - هنرمند".
سومین چیدمان، "دیوار پیوند میزند، کف پیوند میزند" (1393) به دسته ای از تصاویر عکاسی در فضای نمایشگاه جسمیت می بخشد. چیدمان در جست و جویِ روابط مکان و رسانه، تصاویر خلق شده، مناسبات بازنمایانه و حافظه ی تصویری به جایِ بهره جویی از یک روایت، مجموعه ای از پرسش ها را ارایه می دهد.
درباره ی هنرمند: آناهیتا رزمی، هنرمندی بصری است که ساکن برلین است و عموما در حوزه ی ویدیو، چیدمان، نیو مدیا و پرفورمانس کار می کند. آثار وی، بازنگری ای است در حافظه ی تصویری، کهن الگوها و استاندارد های شرق و غرب.
در سال 1393 وی دریافت کننده ی Villa Kamogawa Residency موسسه گوته در کیوتو بود. سایر اقامت های هنری و افتخارات شامل برنامه ی اقامتی مک-شیندلر (1392) و جایزه ی امداش، بنیاد فریز (1390) می باشد