نمایش آثار هما دلورای در فریز نیویورک

نمایش آثار هما دلورای در فریز نیویورک

یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱

گالری دستان با نمایش انفرادی هما دلورای در فریز نیویورک امسال حضور دارد. 

آرت‌فر فریز سال ۲۰۲۲ از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۱در نیویورک در حال برگزاری است. آرت‌فر فریز یکی از مهم‌ترین آرت‌فرهای هنر معاصر در جهان است که در سال ۲۰۰۳ در لندن آغاز به کار کرد و از سال ۲۰۱۲ در نیویورک برگزار می‌شود. 

در این دوره بیش از ۶۵ گالری برجسته جهان حضور دارند و علاوه بر نمایش آثار هنرمندان، برنامه‌های گفت‌و‌گو و پرو‌ژه‌های ویژه برای حمایت از گالری‌ها و هنرمندان برگزار می‌شود. 

گالری دستان، در این رویداد به ارائه‌ی مجموعه‌ای از آثار هما دلورای، با عنوان «باغ ویران» پرداخته است. این مجموعه با تکیه بر پیشینه‌ی طراحی گرافیک هما دلورای شکل گرفته و با ساختارشکنی کدهای تحمیلی زبان، شکل‌ها و رنگ‌ها، فرمولی جدید را بازآفرینی می‌کند. 

هما دلورای (۱۳۶۰، تهران، ایران) دانش‌آموخته‌ی ارتباط تصویری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، علاوه بر فعالیت در زمینه‌ی طراحی گرافیک به فعالیت در دیگر شیوه‌های بیان هنری می‌پردازد. آثار او در نمایش‌های متعددی ارائه شده است. 

 

تنظیم خبر: الهه رمضانی مقدم

منبع:  The Art Newspaper

 

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد