معرفی کتاب‌های «تالار رودکی»، «باز، دست‌یافتنی، سودمند مسدود، پیچیده و معذب: سیا ارمجانی» و «از باغ به آشپزخانه»

معرفی کتاب‌های «تالار رودکی»، «باز، دست‌یافتنی، سودمند مسدود، پیچیده و معذب: سیا ارمجانی» و «از باغ به آشپزخانه»

یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱

📚 در قسمت چهارم «کتابخانه» به معرفی ۳ کتاب «تالار رودکی»، «باز، دست‌یافتنی، سودمند مسدود، پیچیده و معذب: سیا ارمجانی» و «از باغ به آشپزخانه» می‌پردازیم. 
__
‏‎‏‎گالری‌ها و بنیادهای هنری طی سال‌ها باوجود موانع و محدودیت‌های مالی و اجرایی و با هدف معرفی کامل و درخور هنرمندان به تهیه کتاب و تولیدات چاپی پرداختند. اکنون گالری‌اینفو در تلاش است تا این تولیدات ارزشمند را طی پروژه‌ای تحت عنوان «کتابخانه» به شما معرفی و اهمیت آن‌ها را یادآور شود.
__


‏‎‏‎📘 تالار رودکی

در «تالار رودکی» که نخستین کتاب مرکز نبشی و هشتمین پروژه‌ی آرشیوی استودیو کارگاه است، به پیشینه‌ی تالار رودکی به‌عنوان نهادی هنری و فرهنگی و نقش آن در سیاست‌های توسعه‌طلبانه‌ی حاکمیت در تهران پرداخته شده است. استودیو کارگاه و مرکز نبشی در این پرو‌ژه‌ها تلاش می‌کنند از فراموشی و حذف اسناد تاریخ گرافیک ایران جلوگیری کنند.

‏‎‏‎🏷 این کتاب را می‌توانید از مرکز نبشی تهیه نمایید. 

‏‎‏‎ناشر: مرکز نبشی

کتاب تالار رودکی

‏‎‏‎📗 باز، دست‌یافتنی، سودمند مسدود، پیچیده و معذب: سیا ارمجانی

این مجموعه پس از درگذشت سیا ارمجانی توسط دیوید هاج و حامد یوسفی گردآوری و منتشر شده است؛ در این کتاب متون کلیدی درباره‌ی این هنرمند نوگرای ایرانی گردآوری شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

‏‎‏‎🏷 این کتاب را می‌توانید با مراجعه‌ی حضوری با ۳۰٪ تخفیف از بن‌گاه تهیه نمایید.

‏‎‏‎ناشر: بن‌گاه

کتاب باز، دست‌یافتنی، سودمند مسدود، پیچیده و معذب: سیا ارمجانی

‏‎‏‎📕 از باغ به آشپزخانه

«از باغ به آشپزخانه» مجموعه‌ آثار ارسیا مقدم از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۶ است که همراه با گفت‌و‌گوی شهروز نظری با مقدم ارائه شده است. گفت‌و‌گوی میان این دو به صورت مصاحبه در کنار تصاویر آثار او درک و خوانش آثار ارسیا مقدم را برای خواننده‌ی کتاب میسر می‌کند.
‌‌
‏‎‏‎ناشر: گالری هما

کتاب از باغ به آشپزخونه

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد