موزه هنرهای معاصر با نمایشی جدید بازمی‌گردد

موزه هنرهای معاصر با نمایشی جدید بازمی‌گردد

یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱

عبدالرضا اسلامی کولایی اظهار داشت که موزه در حدود ۳۰ خرداد ماه با نمایش آثار گنجینه، به روی علاقه‌مندان و دوست‌داران هنر با خواهد شد. 

۳۳ روز از آخرین نمایش موزه هنرهای معاصر تهران با عنوان «پنج گنج» می‌گذرد و در این مدت تنها بخش اداری این مکان فرهنگی مشغول به فعالیت بوده است. مدیریت موزه، عبادرضا اسلامی کولایی، در مصاحبه‌ای با ایسنا، از زمان بازگشایی دوباره‌ی این موزه و نمایش بعدی سخن گفت.

اسلامی کولایی برنامه‌ی موزه را اینچنین شرح داد: «۱۸ خرداد ماه شورایی برای برگزاری یک نمایشگاه در حوزه هنر مفهومی تشکیل شد و در حال حاضر کیوریتور آن تمام کارهای لازم را انجام داده است … این نمایشگاه قرار است آثار گنجینه را به نمایش بگذارد و در‌واقع برای افرادی است که می‌گفتند چرا آثار گنجینه را به نمایش نمی‌گذارید. همچنین قسمت دوم کارهای علی نصیر است که امروز جلسه آن تشکیل شد و از قبل هم صحبت کردیم و تاریخ را قطعی کردیم. فکر می‌کنم این نمایشگاه یک هفته پس از هنر مفهومی برگزار خواهد شد.»

مدیریت موزه در ادامه سخن‌هایش اظهار کرد: «گالری‌های موزه حدودا از ۳۰ خرداد ماه باز خواهند شد. یکی از موضوعاتی که وجود داشت این بود که برخی پنجره‌های موزه نورگیر خوبی نداشتند و این مسئله در مورد نمایشگاه پنج گنج نیز وجود داشت. ما برنامه را یک هفته به تاخیر انداختیم و امروز نورگیرها نصب شدند. یک بحث دیگر بحث شست‌وشوی موکت‌ها و مواردی از این دست بود که همگی انجام شدند.»

در نهایت عبدالرضا اسلامی کولایی اظهار داشت که درهای موزه در حدود ۳۰ خرداد ماه با نمایش آثار گنجینه، به روی علاقه‌مندان و دوست‌داران هنر با خواهد شد. 

 

تنظیم خبر: الهه رمضانی مقدم

منبع: ایسنا

 

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد