;

بی حسی

گردآوری: عاطفه خاص مینوش زمردی نیا

نمایشگاه گروهی

جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ تا جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹

هنرمندان نمایشگاه

هنرمند مرتبط یافت نشد.

بیانیه

گفتمان زنان اکو آرتیست با همکاری پلتفرم 3 نمایشگاه با عنوان "بی حسی: تاثیرات جنگ بر روی روان انسان و زیست بوم" را برگزار می کند. این نمایشگاه در دو مکان به صورت حضوری و آنلاین توسط کیوریتورها عاطفه خاص و مینوش زمردی نیا برگزار می گردد. تمرکز این نمایشگاه بر تاثیرات جنگ  بر زیست بوم و ساکنان مناطق جنگ زده می باشد. 

افزایش تنش های اخیر بین ایران و ایالات متحده باعث افزایش اضطراب در مورد جنگ احتمالی بین این کشورها شده است. هدف، رسیدن به یک مکالمه مابین کیورتورها و هنرمندان و درنهایت به اشتراک گذاشتن آن با مخاطبان برای صحبت و بحث بیشتر پیرامون این موضوع، فرای مرزهای سیاسی و جغرافیایی است. ما بر این باوریم که هنر توانایی تأثیرگذاری بر ادراکات ، توسعه گفتگوی معنادار و آگاهی بخشی درباره موضوعات مهم را به عموم مردم دارد.

 این نمایشگاه دوره آنتروپوسن را نشان می دهد و تأکید بر تأثیر جنگ در سراسر جهان ، بدون در نظر گرفتن مرزهای جغرافیایی دارد. هنرمندان حاضر در این نمایشگاه مستقیماً یا از طریق خاطراتی که از خانواده آنها به ارث رسیده است و یا از طریق تحقیقات محیطی به تجربیات شخصی جنگ پاسخ می دهند. این آثار به بسیاری از تأثیرات و چالش های جنگ از جمله؛ آوارگی، مهاجرت، بی عدالتی نژادی، اشتباهات تاریخی، بی حس شدن روان انسان ها و دشمن نامرئی ویروس کرونا، اشاره دارد.

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد